Beste mensen
ik heb op deze site in de loop van de serie een aantalkeer informatie opgezocht over wie is de mol, ivm een soort van wedstrijd (waar ik aan deelneem) over widm. Deze wedstijd is binnen mijn schoonfamilie, en ik ga toch al niet winnen maar mijn lieve vriendin misschien wel! Mits ze de meeste vragen van dit lijstje goed heeft:
1) Hoe laat arriveerde (uit Nederland vandaan) het gezelschap op het vliegveld van Adelaide (plaatselijke tijd)?
2) Wie gebruikte de term “molliaans ” ?
3) Wie zei dat Sander een “hulpmol” was?
(er zijn nog 7 andere vragen maar daarop heeft ze de goede antwoorden al zelf gevonden).
Ik heb mijn uiterste best gedaan om antwoorden op deze 3 vragen te vinden, maar tot op heden helaas zonder succes
daarom acht ik het nu tijd voor zwaarder geschut, namelijk de kennis van jullie doorgewinterde mol-speurders enzo!
(Dit moet worden gezien als laatste redmiddel en ik zou dit dus ook niet hier geplaatst hebben wanneer ik een andere uitweg zou hebben.) daarbij komt ook dat ik het nu pas plaats, en dat de antwoorden vanavond ingeleverd moeten worden (weet niet hoe laat)
Mochten jullie antwoorden hebben, dan graag ook met een verwijzing met eventuele bewijzen of onderbouwingen...