Dit had ik van tevoren bedacht, het staat ook onder theorieen:
Ik heb me er niet echt aan gehouden, met Lottie als mol.
2. Theorie: Bekender= eerder de Mol - Ishtara
Als je ervan uitgaat dat ze al redelijk vroeg in het zoekproces van kandidaten een goede mol hebben uitgekozen, zou dat iemand moeten zijn waarvan ze meteen dachten dat dat een leuke, bekende kandidaat zou zijn.
En dus niet iemand die ze later hebben toegevoegd.
Uit de verhalen van Angela blijkt dat het lastig was kandidaten te vinden, aangezien veel mensen die ze meewilden kinderen hadden en niet in de zomervakantie mee wilden.
Ook is bekend geworden dat Frans Deurssen uiteindelijk niet meer mee mocht, dus de vervanger daarvan is ook waarschijnlijk geen mol.
Nou is het aan ons te bekijken wie van de kandidaten niet zo voor de hand liggen als meteen leuk en bekend, maar eerder zijn meegegaan als tweede keus. Of omdat ze/hij leuker zou zijn dan Frans Deurssen.
Naar mijn mening:
Meteen leuk en bekend: Yvon Jaspers, Marc-Marie Huijbregts,...
Tweede keus en minder bekend en dus minder kans op mol-zijn: Jim de Groot, Roeland Fernhout, Yvonne van der Hurk,...(overigens niks ten nadele van deze kandidaten, tweede keus klinkt erg lullig, excuses hiervoor)
A-ster ipv Deurssen (waarschijnlijk ook een man, voor het evenwicht man-vrouw): Gijs Staverman,...