1. Gijs zij gedag,maar niet voor goed en zou terug komen.
2. Zoals Kuikentje zij: U2 dus met "Elevation" van de CD "All that you can't leave behind". Na het kiezen van de tassen bleven er twee achter, die van Victoria en Yvonne (De Mol).
3. Het vetrek van Roeland,daar had de mol moeite mee en vertelde Jim een fabeltje (Leugen) dat ze telefoon helmaal nog niet gezien had.
4. Y en V volgens sommige = Yvon Jaspers = De Mol / Sloeg het op een telefoon die overging. Een hint naar de volgende aflevering,waarin de telefoon van de Mol overging,maar weg gedrukt werd.
5. De Mol belde een van de de volgende afvallers op. De Mol belde namelijk Jim en Jim en Gijs vielen af in afl 6.
6. It wasn´t me. Ik was het niet die vorige week langs het hotel liep. De Mol zat binnen.
7. De Winaar en Verliezer zaten bij de Fietsers. De Mol zat niet bij de Fietsers. De volgende afvaller zat niet bij de Fietsers. Isabell viel af in afl 8.
8. Hit me baby,de mol raakte Godzilla en verdiende daarmee de onnodige vrijstelling.
I did what in the night and now i must know more. Ik deed wat in de nacht en nu moet ik meer weten,ik moet weer weten word,nu moet je meer weten. De Mol keek als enige naar S1 van Wie is de Mol en George (3de De Mol),liet de 4de Mol,Elise ook een filmje zien uit zijn Seizoen.