Is het eigenlijk mogelijk om op dit forum een soort [puur persoonlijk] favoriete & niet-zo-favoriete forummers-systeem in te bouwen? Laat me kort uitleggen - in tegenstelling tot hoe het lijkt is het namelijk geen poging om tweedracht te zaaien
Zeker hier in de Relaxhoek zijn allemaal fijne mensen die allemaal leuke/grappige/vage dingen posten. En die posts lees ik altijd graag, dus het zou dan handig zijn als bijvoorbeeld posts van users die ik op een eigen 'favorieten'-lijstje zet worden weergegeven in het.. lichtblauw. Of groen. Of magenta - echt, de kleur maakt me niet uit. Maar dan zie je meteen "Ah, daar is een post die ik allicht wil lezen".
De tegenhanger is hier niet zo relevant, zijn in de Relaxhoek geen posters wiens posts ik mijd of iets dergelijks. Daarentegen als ik weleens in het WidM-forum deel kom.. dan zijn er enkele posters waarvan je van tevoren al weet dat ze zich vanaf aflevering 1 naar iemand toe tunnelen, elk fragment er naartoe doelredeneren, totaal overtuigd van hun gelijk zijn - en, eerlijk is eerlijk, eigenlijk alleen maar vermoeiend zijn. Alternatief is misschien te stellen dat ze standaard een bord-voor-de-kop hebben, maar wie ben ik?
Enfin, als die dan bijvoorbeeld voor mij alleen in het rood zouden worden laten zien, dan weet ik meteen dat dat een post is die ik gerust kan overslaan.
Het spreekt voor zich dat beide lijstjes niet op enige manier openbaar worden gemaakt.
Ik weet niet of zoiets mogelijk is op dit forum - maar het zou zeker het WidM-forum een stuk leesbaarder maken. Misschien ook andere subforums, maar ik lees een groot deel niet