Auteur Topic: Wat vraag jij je af?  (gelezen 3535541 keer)

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #19640 Gepost op: 20-03-2012, 22:45:57 »
als je me dan maar niet vermoord :P. Maarja dat heeft geen zin want dan kom je in de bak en dan ben je alsnog uit de serie ::).

::ohno:: Natuurlijk niet.

Nadat ik uit coma kom, zal ik eerst gedurende enkele jaren een ingenieus plan verzinnen om jou te vermoorden. Dat mislukt door een totaal willekeurig voorval waarin enkele van je beste soapvrienden op het juiste moment op het toneel verschijnen.
Hierdoor is de overmacht de groot en zal ik moeten vluchten, maar niet alvorens een van je naaste medespelers te vermoorden. Of je toch minimaal een middelgroot litteken op je wang toe te brengen.
Vervolgens zweer jij revenge, die je krijgt op een dramatisch toneel, zoals op de trappen van een brandend paleis.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #19641 Gepost op: 20-03-2012, 22:50:02 »
::ohno:: Natuurlijk niet.

Nadat ik uit coma kom, zal ik eerst gedurende enkele jaren een ingenieus plan verzinnen om jou te vermoorden. Dat mislukt door een totaal willekeurig voorval waarin enkele van je beste soapvrienden op het juiste moment op het toneel verschijnen.
Hierdoor is de overmacht de groot en zal ik moeten vluchten, maar niet alvorens een van je naaste medespelers te vermoorden. Of je toch minimaal een middelgroot litteken op je wang toe te brengen.
Vervolgens zweer jij revenge, die je krijgt op een dramatisch toneel, zoals op de trappen van een brandend paleis.
hmm ik stel voor dat je Niek vermoord ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #19642 Gepost op: 20-03-2012, 22:53:12 »
PROTEST  ::megafoon::
You'll never walk alone

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #19643 Gepost op: 20-03-2012, 23:01:18 »
Weet je dat zeker? Als je dood gaat, ben je wel gegarandeerd een belangrijke side-kick voor enkele jaren om het dramatische effect op te bouwen. Het is zelfs te overwegen je dood snel en pijnloos te maken.

ps: ik vraag me dus af of hij dat wel zeker weet ::hypocriet:: ;D
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #19644 Gepost op: 20-03-2012, 23:50:13 »
nog een vraagje..

Hoe komt een 5cm grote spin in de badkamer? ??? [ja, ik heb er even een liniaal langs gelegd - nee, hij heeft niet mijn arm er af gebeten]

Offline trialk

• Forumlid
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
« Reactie #19645 Gepost op: 20-03-2012, 23:56:48 »
die spin zat in het wasgoed dat buiten hing ,ging in een mouw zitten wachten op het transport,naar ....
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #19646 Gepost op: 20-03-2012, 23:59:38 »
Is t kabinet ondertussen al gevalen?
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline trialk

• Forumlid
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
« Reactie #19647 Gepost op: 21-03-2012, 00:11:52 »
ik denk het niet Job  ;D
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #19648 Gepost op: 21-03-2012, 07:31:15 »
Stel er zit een spin in de badkamer en plots krijg je een gek idee:"Nou,laat ik die spin even meten".
Hoe laat je die dan stil zitten?Geef je die een mep op z'n kop zodat ie wat groggy is of zeg je gewoon:En nu ga je stil zitten want ik ga je meten!! Of geef je die eerst een in whisky gedrenkte vlieg of doe je nog iets anders?Ik zou het niet weten  ???

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #19649 Gepost op: 21-03-2012, 08:47:02 »
Gewoon niets doen met 'gekke ideeen'. Dat werkt in dit geval het beste ::)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #19650 Gepost op: 21-03-2012, 09:30:10 »
Ik heb altijd een serie in whiskey gedrenkte vliegen klaar liggen voor zulke situaties ::jaja::

maar sommige zijn gewoon goed in stil zitten ;)

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #19651 Gepost op: 21-03-2012, 12:52:28 »
Als ik op een spin sla ( en hij niet dood gaat) dan gaat ie juist sneller lopen :P. Ooit geprobeerd?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #19652 Gepost op: 21-03-2012, 19:37:18 »
Gewoon niets doen met 'gekke ideeen'. Dat werkt in dit geval het beste ::)
Hmmmm... dat weet ik zo nog niet want in dit geval kan ik 40.000 posts van mij terug verwijderen  ::) ::) ::)

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #19653 Gepost op: 21-03-2012, 19:38:23 »
Hmmmm... dat weet ik zo nog niet want in dit geval kan ik 40.000 posts van mij terug verwijderen  ::) ::) ::)

Wateen gek idee... Doe maar niet dus ;)

Offline Pjotr1992

• Forumlid
« Reactie #19654 Gepost op: 21-03-2012, 20:38:08 »
Waarom moet je je als je in een animatieteam op een camping wil komen,al in november opgeven..  :o Kan het dit jaar dus wel vergeten..

Offline Lucy

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
« Reactie #19655 Gepost op: 21-03-2012, 21:50:59 »
Waarom zijn er zo weinig musicalliefhebbers? :(
(Ja, ik heb het over jou, ja. Voel je maar aangesproken >:D )
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #19656 Gepost op: 21-03-2012, 21:51:56 »
Ik vind musicals geweldig... Ik ga altijd als ik weer eens in buurt van broadway ben ::jaja::

Offline Jann

• Forumlid
  • Derde plaats Dixit 2020
« Reactie #19657 Gepost op: 21-03-2012, 21:53:37 »
Ik heb er toch ook wel een stuk of 6 gezien de afgelopen jaren.

Lukie is trouwens ook een musical-fan  ::jaja::
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #19658 Gepost op: 21-03-2012, 21:53:49 »
Waarom moet je je als je in een animatieteam op een camping wil komen,al in november opgeven..  :o Kan het dit jaar dus wel vergeten..
omdat het gezellig werk is en omdat veel beginners denken dat het makkelijk werk is.
Waarom zijn er zo weinig musicalliefhebbers? :(
(Ja, ik heb het over jou, ja. Voel je maar aangesproken >:D )
Ik vind musicals geweldig.  Ik ga zo'n 2 keer per jaar :) en ook altijd als ik in de buurt van Broadway ben.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline -ELISE-

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #19659 Gepost op: 21-03-2012, 21:55:37 »
Ik heb er ook 3 gezien hoor ;) Vooral in London zijn ze erg leuk. (De vernederlandste versies vind ik een stuk minder)
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!