Waarom zij huismerkmedicatie zoveel goedkoper dan bekende merken. Nu hoestdrank en neusspray gehaald voor minder dan 6 euro, terwijl als ik bisofon of een ander bekend merk zou hebben gekocht zeker 16 euro kwijt zou zijn geweest. Zo slecht kan t niet zijn, anders zouden ze t niet verkopen lijkt me.
Omdat mensen merkgelovende muppets zijn, die er 16 euro voor over hebben.
Als men kritisch was en daadwerkelijk zou letten op werkende componenten c.q. effect tov prijs, dan zou er al lang geen helend himalayazout meer worden verkocht. Of [het gros van de] anti-depressiva. Of [het gros van de] slaappillen.
Maar for all intents and purposes mogen die laatste nuanceringen ook worden geschrapt.
Ik vraag me af waarom een banaan altijd krom is?
Omdat hij tegen de zwaartekracht in groeit. Heet negatieve [want: tegen] geotropie/gravitropie.
Kan zijn dat er eveneens een effect optreedt dat ze naar het licht groeien [welke twee in de natuurlijkse praktijk natuurlijk gelijkaardige uitkomsten op levert].
Is natuurlijk eenvoudige te beëxperimenteren - maar ik heb geen bananenplant.
--
Anyway, wellicht dat ik tegen het einde des weeks weer enigszins actiever wordt.
Maar het wordt natuurlijk ook Pasen, met bijbehorende drukte - dus dat weet je van te voren toch maar nooit.
Och, is het niet deze week - dan wel de volgende; op Paselijk JC te parafraseren.