Auteur Topic: Wat vraag jij je af?  (gelezen 3531914 keer)

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #27260 Gepost op: 23-03-2016, 12:04:28 »
Of ik ooit mijn rijbewijs zal halen, of ik uberhaupt wel geschikt ben om te rijden, met al die steeds dezelfde domme fouten, of eigenlijk steeds dommere fouten die ik na weet ik hoeveel lessen (ik ben inmiddels echt de tel kwijt) die ik blijf maken...   ::ohno:: en ja, zelfs als je je rijbewijs hebt maak je fouten, daar ben ik me ook van bewust.
En als het dan echt niet lukt, kun je nog altijd een staats-examen aanvragen.

Daarbij kun je aangeven wat er steeds fout gaat, maar ook wat je wel onder de knie hebt. Ik ga ervan uit dat je bijvoorbeeld wel weet hoe je moet starten (ik noem maar iets), en daar houden ze dan rekening mee.

Er wordt extra aandacht besteed aan dingen die steeds fout gaan, zodat die je niet opnieuw op kunnen breken.

Natuurlijk zul je moeten laten zien dat je het rijden zelf onder de knie hebt, je moet wel een ''veilige'' chauffeur worden.

Ik ken meerdere mensen die op deze manier hun examen hebben gehaald, en die daarna uitstekende chauffeurs bleken te zijn.

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #27261 Gepost op: 24-03-2016, 11:02:16 »
Tuurlijk ga jij het halen.  ::jaja::  ::hug::
Ik hoop het, binnenkort weer examen...

En als het dan echt niet lukt, kun je nog altijd een staats-examen aanvragen.

Daarbij kun je aangeven wat er steeds fout gaat, maar ook wat je wel onder de knie hebt. Ik ga ervan uit dat je bijvoorbeeld wel weet hoe je moet starten (ik noem maar iets), en daar houden ze dan rekening mee.

Er wordt extra aandacht besteed aan dingen die steeds fout gaan, zodat die je niet opnieuw op kunnen breken.
Natuurlijk zul je moeten laten zien dat je het rijden zelf onder de knie hebt, je moet wel een ''veilige'' chauffeur worden.

Ik ken meerdere mensen die op deze manier hun examen hebben gehaald, en die daarna uitstekende chauffeurs bleken te zijn.
::jaja:: nou ja, de fouten waar ik het over had gebeurde in mijn rijles. Maar het lijkt wel alsof ik i.p.v beter alleen maar slechter word, of dommere dingen doe. Binnenkort (ik houd de datum even geheim) weer examen, maar als ik dat niet haal wordt het een staatsexamen...

Offline Moni

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #27262 Gepost op: 24-03-2016, 13:43:18 »
Ik hoop het, binnenkort weer examen...
 ::jaja:: nou ja, de fouten waar ik het over had gebeurde in mijn rijles. Maar het lijkt wel alsof ik i.p.v beter alleen maar slechter word, of dommere dingen doe. Binnenkort (ik houd de datum even geheim) weer examen, maar als ik dat niet haal wordt het een staatsexamen...

Ik ga voor je duimen!  ::ok:: ::hug::

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #27263 Gepost op: 24-03-2016, 19:32:18 »
Wie mij bloemen heeft gestuurd en of ze wel voor mij zijn.
Buurvrouw van 7A kwam aanbellen dat ze bloemen voor iemands verjaardag hadden gekregen maar zij geen jarig hadden dus mogelijk was het bedoeld voor 7H. Maar er stond geen naam of afzender bij... Los daarvan zijn ze een dag te laat als ze voor mij waren :P.

[edit]Ze waren niet voor mij  :( ;)
« Laatst bewerkt op: 24-03-2016, 19:50:55 door Vieffan »

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #27264 Gepost op: 24-03-2016, 20:36:11 »
dat laatste is dan weer jammer........

Offline Koemba

• Forumlid
Re:
« Reactie #27265 Gepost op: 24-03-2016, 22:35:56 »
Of Pjotr ook ooit het witte kruis uit The Passion zou willen dragen? :)

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #27266 Gepost op: 27-03-2016, 11:23:46 »
Waarom moet Tim zo vaak Frozen kijken? Hoe is het met de vriendin van Maike?

Offline TimvDons

• Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • It's a plane
« Reactie #27267 Gepost op: 27-03-2016, 11:27:18 »
Mijn neefjes en nichtjes uit Engeland zijn sinds vrijdag in Nederland en mijn nichtje neemt altijd de film Frozen mee. En elke keer als ze een film wilt kijken, wilt ze Frozen kijken.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MaikeMeisje

• Forumlid
  • met een hart van chocolade
« Reactie #27268 Gepost op: 27-03-2016, 17:24:28 »
De vriendin is pijnvrij, en heeft geen koorts gekregen. Waarschijnlijk heeft ze wel ergens last van gehad maar heeft haar lichaam dit zelf opgelost.  ::zweet::
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #27269 Gepost op: 27-03-2016, 18:05:22 »
Ah, wat een goed nieuws! ::bravo::

--

Waarom levert een springvorm van 24cm een taart op van 22cm?
Zelfs de metalen buitenrand is maar 23cm; dus ik kan er met geen mogelijkheid 24 van maken ::)

En een andere van 24 is even groot, en daar staat het zelfs ingestanst ???

..behalve als de lineaal kapot is ;)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #27270 Gepost op: 27-03-2016, 22:08:13 »
Mijn neefjes en nichtjes uit Engeland zijn sinds vrijdag in Nederland en mijn nichtje neemt altijd de film Frozen mee. En elke keer als ze een film wilt kijken, wilt ze Frozen kijken.
Ik zie het probleem niet ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #27271 Gepost op: 28-03-2016, 11:51:53 »
Of Lukie en Dolfie's vliegtuig een beetje lekker kan landen op Schiphol straks met code geel.
(Heb dat één keer zelf gehad, was geen gezellige daling)

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #27272 Gepost op: 28-03-2016, 20:23:29 »
botsen en bibberen en misselijk, maar pilootje deed het goed ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Pjotr1992

• Forumlid
Re:
« Reactie #27273 Gepost op: 28-03-2016, 20:31:44 »
Of Pjotr ook ooit het witte kruis uit The Passion zou willen dragen? :)

Hmm, dat vind ik misschien nog het mooiste. Heb zelf een beetje moeite met het naspeel gedoe. Maar dat kruis dragen vind ik wel mooi ja. Hoewel ik de interviews deze keer wel tenenkrommend vond. Dus ja, misschien wel.

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #27274 Gepost op: 28-03-2016, 20:33:12 »
deze keer ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Pjotr1992

• Forumlid
« Reactie #27275 Gepost op: 28-03-2016, 20:37:00 »
Ja, andere jaren was dat minder erg geloof ik.. Maar die opmerking over die moeder enzo was een beetje dom. ::)

Offline Koemba

• Forumlid
Re: Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #27276 Gepost op: 28-03-2016, 20:56:23 »
Ja, andere jaren was dat minder erg geloof ik.. Maar die opmerking over die moeder enzo was een beetje dom. ::)
Ik vond ook dat Sophie van den Enk niet zo goed was in de interviews afnemen. Ik vind haar altijd een beetje sceptisch overkomen.
Maar tof dat je het kruis een keer zou willen dragen :) Ik vind het wel mooi dat ze het verhaal van de kruisiging naspelen. Veel mensen zijn tegenwoordig al vergeten waarom we ook alweer Pasen vieren.

Offline Dolfie

• Forumlid
  • aardig zijn kost niets!
« Reactie #27277 Gepost op: 28-03-2016, 23:25:03 »
Of Lukie en Dolfie's vliegtuig een beetje lekker kan landen op Schiphol straks met code geel.
(Heb dat één keer zelf gehad, was geen gezellige daling)

Ik vond het wel meevallen eigenlijk :) De chocola die ik in het vliegtuig had gegeten ging niet gelijkmatig met mijn lichaam naar beneden, maar verder deed de piloot het prima hoor ::ok::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline -ELISE-

• Forumlid
« Reactie #27278 Gepost op: 29-03-2016, 21:25:42 »
Hoe die man op de markt aan twee gloednieuwe briefjes van 10 nederlansche gulden komt! Stond even heel verbaasd toen een random man aan ons vroeg of wij dat geld kende en wat het waard was.. Helaas hebben we m moeten vertellen dat t geen cent meer waard is.. Maar toch, was wel heel grappig
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline de_witte

• Forumlid
« Reactie #27279 Gepost op: 29-03-2016, 21:29:46 »
Hoe die man op de markt aan twee gloednieuwe briefjes van 10 nederlansche gulden komt! Stond even heel verbaasd toen een random man aan ons vroeg of wij dat geld kende en wat het waard was.. Helaas hebben we m moeten vertellen dat t geen cent meer waard is.. Maar toch, was wel heel grappig

Je kan ze nog tot 2030 ofzo omwisselen bij de Nederlandsche bank toch?
Wit is ook een kleur!