Nieuws Volg en like ons op Facebook!
En dan zeggen ze dat ik spam...
Dat klopt ook. Jij hebt in ruim tien jaar bijna 89000 berichten gepost, ik heb in vijftien jaar 'slechts' 15000 berichten gepost. Dus wil de echte spammer nu opstaan?
Dus wil de echte spammer nu opstaan?
Maar een hele bladzijde zonder anderen ertussen? Dat is mij volgens mij nog nooit gelukt...
Een paar jaar geleden, tijdens het tweede seizoen van "Het Traagste Woord" is het mij gelukt om dit topic weg te spammen tot ver in pagina drie. Oftewel, ik had ruim twee volle pagina's op mijn naam staan. OT: Wie gaat mij dit nadoen?
Ik niet i.i.g. Ik zou weleens willen weten wat die mensen dachten toen ze met zovelen naar het strand/park gingen. Is het desinteresse of ' mij overkomt toch niks' of ' dat laat ik.me niet afnemen' of dommigheid
Als je er meer last van hebt, dan vast niet..Maar volgens mij kan het met spieren heel verschillend zijn. Gemiddeld gezien is blijven bewegen goed, maar niet te intensief. Vooral natuurlijke bewegingen.Pin me er niet op vast.
Ik denk dat men het gewoon zat aan het worden is. En inderdaad bij een heleboel mensen een vorm van desinteresse. Maar ja, eenmaal moet je gewoon toch eens wat gaan doen... En moet er wat gebeuren wil Nederland niet compleet gaan instorten.
Is Jacco eigenlijk wel echt 14?
Is Jacco eigenlijk wel een jongen?
Gaan de hunters nou toch nog winnen?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
828 gasten en 7 vaste bezoekers