Al zappend kom je langs de meest meekwaardige tv-zenders. TellSell vind ik vooral vermakelijk.
Meestal zap ik verder naar een zender waar ik echt naar op zoek ben. Maar dit keer bleef ik hangen.
Ze hadden een aanbieding voor sókken. Niet zómaar sokken: nee, sokken die je van allerlei kwalen zoals knie- en rugpijn af zouden helpen.
Heeft iemand énig idee of daar enige kern van waarheid in zit? Ik bedoel: hoe wérkt dat dan? Ze strooien met allerlei "wetenschappelijk onderbouwde" getuigenissen. Ik probéér er serieus naar te kijken, ik peins er niet over om 44 euro voor een paar sokken uit te geven, maar ik wil alleen weten: wat zit er in die sokken dat die idiote prijs moet rechtvaardigen?
Het enige dat ik me kan bedenken: er zitten rode en blauwe "zones" in die sokken, en dan denk ik al gauw aan metalen strips die door het gebruik van die sokken een soort energie afgeven, die dan weer via je voeten aan je rug en knieën wordt doorgegeven.
Dus: weet iemand of dit echt wérkt, of dat dit de zoveelste duurbetaalde en complete nonsens is?