Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
laat het zuigen eens achterwege en richt je alleen op het boren, misschien lukt het dan wel
zou dr vanmiddag al iemand naar mijn gat kunnen komen kijken? of zal dat na het weekend worden?
Is je dokter dan niet aanwezig?
Zal ik Londen, Berlijn of Parijs kiezen?
Madrid geen optie ?
Nog 6 dagen en 10 uur of nog 6 dagen en 11 uur voordat ik naar Dublin vlieg?
waarom ben ik zo slecht in boren??
nu weet ik waarom er water uit de muur komt,handige Harry is blijkbaar aan't klussen geweest.Resultaat;hij boort 1 gaatje en het warme water dat niet meer uit Lieke's douche komt,stroomt nu gewoon uit de muur
en waarom dacht je dat ik opeens naar buiten kan kijken??
Misschien is dat gat in de muur waardoor je naar buiten kan kijken gewoon het raam?
nee maar ik kan er niks aan doen, ik was gewoon lekker aan het boren en opeens keek ik door een gat naar buiten en nu stroomt er water uit het gat. Maar heb het maar weer dicht gestopt met kauwgummutje maar dat werkte niet
Misschien moet je het eens proberen met(hoe zal ik dit nu omschrijven om de regeltjes niet te overtreden?)Wel met zo'n wit dingetje met een touwtje aan dat een beetje lijkt op een muis en dat bij aanraking met vocht uitzet en voldoende in volume toeneemt zodat je gaatje dicht is. Tja,het maar een tip he
ik heb geen idee waar je het over hebt
hebben jullie het nu echt over vrouwendingen
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
596 gasten en 7 vaste bezoekers