Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Jij bent helemaal geen Ollander Lukie, jij bent een Brabo!
hoe die deling van Belgie nu precies zit begrijpt niemand.Simpel gesteld denken wij Ollanders altijd. Noorden=vlaanderen. Zuiden=wallonië.dan woon jij aan de Franse grens en dan blijkt dat opeens ook vlaanderen te zijn.Mijn vraag is eigenlijk, waarom doen ze zelfs dat op z'n Belgisch
Als ik deze warboel zo eens bekijk, kan ik me voorstellen dat wij dat rommeltje in 1830 niet meer wilden hebben.
En dat heb je goed Die bruine horizontale lijn is de taalgrens.Onder die bruine lijn wonen de walekoppen...en boven die lijn wonen de brave mensjes Koekoe woont dus in het paarse deel(West-Vlaanderen)net links naast dat wit vlekje dat een beetje op een piemeltje lijkt Dus koekoe woont in Vlaanderen maar op de Franse grens en toch maar op een uurtje ofzo rijden van Zeeland Hopelijk is het nu duidelijk want straks weet ik zelf niet meer waar ik woon
Pas maar op,misschien krijgen jullie dat rommeltje over 10 jaar ofzo
Koebeest Je maakt me helemaal gelukkig met je aardrijkskundelesje. Nu weet ik tenminste hoe het in elkaar steekt in Vlaanderen Ik ga morgenmiddag even naar je zwaaien
Waarom iedereen opeens een nieuwe avatar heeft?
Zal ootje het snappen als ik zeg dat ik gisteren mijn naamkaartje voor de fandag nog moest maken maar mijn oude avatar niet meer terug kon vinden waardoor ik hem ook niet op mijn naamkaarje kon printen en ik daarom maar één van mijn eerste avatars weer heb genomen als avatar??
widm is afgelopen, dus de japanse vlag kon weg.dat is tenminste mijn reden.Vind je mijn nieuwe leuk?
Tuurlijk snap ik dat. Maar ik vind die andere, die drukke, nog voor die schooljuffrouw met die kindertjes, de leukste.
Zou ootje die met loekie bedoelen?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
488 gasten en 6 vaste bezoekers