Waarom Koekoe niet van de Walekoppen houdt?
Omdat koekoe zich Vlaming voelt en niet Belg.Begrijp koekoe nu AUB niet verkeerd,hij heeft en wil totaal niets te maken hebben met het Vlaams belang of welke rechtse partij dan ook(politiek interesseeert hem trouwens niet,al is familie van hem ooit vice premier geweest).Misschien moeilijk te begrijpen voor niet-Belgen,maar Vlaanderen,Wallonie en niet te vergeten het Duitstalig deel,zijn gewoon 3 verschillende delen,precies alsof je in een ander land komt als je de taalgrens oversteekt.Eigenlijk hebben noch Vlamingen noch Walekoppen problemen met de Duitsers,het is gewoon een onderlinge "strijd".Momenteel is er trouwens een hele heisa in de "gedeelde gemeenten" rond Brussel.Om de verfransing tegen te gaan in Vlaamstalige gemeenten verkoopt men huizen aan Vlaamssprekenden of Walen die bereid zijn om Nederlands te spreken.... en natuurlijk vinden de walekoppen dat racistisch enzo.....
Brussel hoort perfect tweetalig te zijn,maar ga als Nederlander eens naar Brussel.......dan weet je het wel
En nu gaat men de sport ook al gaan verkloten
Als een soort van protest tegen de vele Vlaamse vlaggen tijdens de ronde van VLAANDEREN!!!! heeft een bepaalde groep zoveel mogelijk Belgische vlaggen lang het parcours geplaatst....
Deze keer was ik serieus met m'n antwoord,ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben.