Auteur Topic: Wat vraag jij je af?  (gelezen 3536379 keer)

Offline Dwaastoo

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #13200 Gepost op: 8-04-2010, 19:48:34 »
::oink:: Deed dat geen pijn?

::hand:: ::hand:: Ho Ho ho.... het PLAATJE van een tatoeage op.... maar niet die VAN Dwaas ::rofl:: (tjonge jonge, hoe komen de geruchten in de wereld ::rofl::)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline ootje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
« Reactie #13201 Gepost op: 8-04-2010, 19:50:08 »
::hand:: ::hand:: Ho Ho ho.... het PLAATJE van een tatoeage op.... maar niet die VAN Dwaas ::rofl:: (tjonge jonge, hoe komen de geruchten in de wereld ::rofl::)

Wat een wreed einde aan mijn droom ... :P
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #13202 Gepost op: 8-04-2010, 19:51:03 »
Wat een wreed einde aan mijn droom ... :P

Ehm.. die van de Dwaas was jouw droom ::oink::

(over geruchten gesproken ::) )
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #13203 Gepost op: 8-04-2010, 19:58:15 »

@Ootje: ja, die tekst bedoel ik.

Je bedoelt een tattoo die je in een bepaalde stand helemaal kan lezen?
ik vraag me af (om ontopic te blijven) of Dwaastoo de betreffende tattoo misschien als kauwgomplaatje heeft gekregen......

Offline ootje

• Forumlid
  • Ik haat reality ...
« Reactie #13204 Gepost op: 8-04-2010, 19:58:46 »

Ik denk dat je me verkeerd begrijpt.  ;D Ik had daar wel eens wat meer info over gewild: waarom doet iemand zoiets, doet het pijn, wat voor plaatje was het, keken ze niet raar op in de tattooshop enzovoorts.          
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #13205 Gepost op: 8-04-2010, 20:04:32 »

Dit even terzijde maar over tattoo's gesproken.Graag had ik een tattoo op mijn......tja op mijn..... je weet wel he gehad  ;) Maar toen ik in de tattoshop was zei hij dat er voor een lieveheersbeestje op die plaats meer ruimte nodig was.Wat bedoelde hij daarmee?  ???

Offline Dolfie

• Forumlid
  • aardig zijn kost niets!
« Reactie #13206 Gepost op: 8-04-2010, 20:14:02 »
dat je kleine teen te klein is?
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline ootje

• Forumlid
  • Ik haat reality ...
« Reactie #13207 Gepost op: 8-04-2010, 21:27:35 »
Je bedoelt een tattoo die je in een bepaalde stand helemaal kan lezen?

Bij een reus kunnen alle delen van Harry Potter erop ...

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #13208 Gepost op: 8-04-2010, 22:22:56 »
Hoe ik Tdietz nu weer ga vertellen dat Dwaas de hele volgende week op vakantie is.... en dus weer inactief wordt in die periode ::)

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #13209 Gepost op: 8-04-2010, 22:31:26 »
Hoe ik Tdietz nu weer ga vertellen dat Dwaas de hele volgende week op vakantie is.... en dus weer inactief wordt in die periode ::)
  :\'( :\'( zo dus
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #13210 Gepost op: 8-04-2010, 22:32:13 »
Swifty was alleen maar lief  ::love::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline ootje

• Forumlid
  • Ik haat reality ...
« Reactie #13211 Gepost op: 8-04-2010, 22:34:08 »
Of mijn virtuele medespelers al gezien hebben wat er in de biechtstoel is gebeurd?

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #13212 Gepost op: 9-04-2010, 19:12:30 »
Een collega van mij is geskimd. Had hij geen invloed op, althans: aan de apparatuur was volgens de politie niet echt te zien dat er een kapje overheen was geplaatst.

Nu heeft de postcodeloterij een maandinleg niet kunnen verrichten, en uitgerekend NU viel er een leuke prijs (geen miljoenenprijs, maar toch 500 euro) op zijn lotnummer. Die krijgt hij volgens de voorwaarden van de PCL nu niet uitgekeerd. Zij stellen dat de rekeninghouder er zelf zorg voor moet dragen dat het saldo voldoende is om de incasso te doen.

Die vriend laat het er niet bij zitten, kan aantonen dat hij al jaren meespeelt, en ook dat zijn pas geskimd is.

Ik vraag me af: hoe groot jullie de kans inschatten dat hij alsnog de prijs krijgt waar ie volgens mij gewoon recht op heeft?

Offline ootje

• Forumlid
  • Ik haat reality ...
« Reactie #13213 Gepost op: 9-04-2010, 19:15:17 »
Een collega van mij is geskimd. Had hij geen invloed op, althans: aan de apparatuur was volgens de politie niet echt te zien dat er een kapje overheen was geplaatst.

Nu heeft de postcodeloterij een maandinleg niet kunnen verrichten, en uitgerekend NU viel er een leuke prijs (geen miljoenenprijs, maar toch 500 euro) op zijn lotnummer. Die krijgt hij volgens de voorwaarden van de PCL nu niet uitgekeerd. Zij stellen dat de rekeninghouder er zelf zorg voor moet dragen dat het saldo voldoende is om de incasso te doen.

Die vriend laat het er niet bij zitten, kan aantonen dat hij al jaren meespeelt, en ook dat zijn pas geskimd is.

Ik vraag me af: hoe groot jullie de kans inschatten dat hij alsnog de prijs krijgt waar ie volgens mij gewoon recht op heeft?

Wat mij betreft: heel groot. Hij kan toch alles bewijzen en aantonen? Stelletje eikels daar!  >:(

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #13214 Gepost op: 9-04-2010, 19:33:55 »
Nou, de PCL is niet zo heel toeschietelijk, wat dat betreft. Voor zover ik weet, zijn ze de spelers na het debacle van de DSB-bank wel tegemoet gekomen. Het ging om vele tienduizenden klanten, waarbij  toen de inleg niet tijdig kon worden binnengehaald.

In feite geldt nu (individueel) hetzelfde.

Offline ootje

• Forumlid
  • Ik haat reality ...
« Reactie #13215 Gepost op: 9-04-2010, 19:35:50 »
Nee, als ze moeten uitbetalen is geen enkel bedrijf toeschietelijk. Als ze moeten incasseren daarentegen ...

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #13216 Gepost op: 9-04-2010, 19:46:28 »
uiteindelijk zal hij zijn geld wel krijgen, maar daar zal wel een hele procedure aan verbonden zitten.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #13217 Gepost op: 9-04-2010, 20:04:05 »
denk dat het hem meer zal kosten dan dat die prijs hem opbrengt. Hoewel, bij 500 euro zou ik die gok toch wagen (en de PCL voor de juridische kosten laten opdraaien).

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #13218 Gepost op: 9-04-2010, 22:35:47 »
Wat doe ik hier eigenlijk nog? Een of ander persoon wil me hier blijkbaar weg.....

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #13219 Gepost op: 9-04-2010, 22:36:17 »
Wat doe ik hier eigenlijk nog? Een of ander persoon wil me hier blijkbaar weg.....
omdat anderen je waarderen ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.