Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Zal ik dit weekend naar "Sint" gaan?
hij komt dit weekend wel het land in
(spoiler niet geschikt voor jonge kinderen )
Tja je had mijn zoon kunnen zijn...enne je moeder is helemaal niet oud hoor
nee, de mijne is ouder
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Vorig jaar liep ik in de stad, in een winkel stond de TV aan, waar de intocht werd uitgezonden, terwijl 5 meter verderop door de Utrechtse gracht ook een boot met Sint en pieten voorbij kwam. (spoiler niet geschikt voor jonge kinderen )
Wij hebben altijd een thema rondom sinterklaas bij ons op school en nu komt sinterklaas bij ons slapen...vraagt gisteren één van de kinderen uit groep 3: Waar moet sinterklaas dan slapen? want overdag zijn wij er en wij maken heel veel herrie en 's nachts zit sinterklaas op het dak.Je had de gezichten van de sinterklaascommissie moeten zien, daar hadden zij niet over nagedacht
en jij hebt meteen gezegd dat ze overdag nu extra stil moeten zijn
Een collega van mij vertelde dat ze toen een jaar of 7 was, op paardrijles zat, en toen Sinterklaas op school langs kwam, hadden ze haar les paard ingehuurd. Dat beest kende haar dus, en haar moeder maar ontkennen, nee hoor, dat is 'm echt niet.
Zouden we te horen krijgen welke uitleg deze kinderen krijgen van Bakkertje?
Dat beest kende haar dus,
hoe doe je ook alweer in een word document dat je een woord zoekt en gelijk veranderd?dus ik wil een woord Bam overal in het document verander in (cursief) Bam, maar hoe doe je dat ook alweer zonder het hele document door te spitten?
control H (zoeken en vervangen)
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
904 gasten en 0 vaste bezoekers