Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Onze oudste heeft morgen een sweet sixteen en is het niet eens met de tijd die wij stellen...ik ben zelf nooit een partyganger geweest en kan dus niet terugblikken naar mijn eigen jeugd vandaar mijn vraag
oh zo... een feest.Nou een feest mag tot 2 uur bij mij.Want meestal begint zoiets pas echt op gang te komen rond middernacht.Dan heb je nog genoeg tijd om te dansen etc.
Thanks ladies en D*N Manlief en ik dachten zelf een uurtje of twaalf...maar zoonlief fiets met een aantal vrienden mee en die mogen tot 3 uur / half drie blijven maar dat vinden wij echt te laat...we staan dus giga in dubio
ehm...... 21.00? denk ik.ligt eraan voor wat.
Bakkertje als je mijn mening nog wilt of heb je al besloten.ik vind ergens tussen 12 uur en 1 uur een hele normale tijd hoor. 3 uur voor een jochie van 15 vind ik niets....
Stel dat ik Bakkertje's zoon op een of andere manier zou kunnen contacteren,zou ik hem dan aanporren om veel later thuis te komen dan het opgelegde uur?
Is het echt zo dat die anderen zo laat mogen thuiskomen? Of proberen ze het allemaal met dat verhaal thuis? En zitten de andere ouders misschien ook wel met hetzelfde dilemma?Ik zou 1 uur ook een prima tijd vinden, 3 uur is echt heel erg laat.
ehm 21.00 denk ik.Natuurlijk kan je je dit nog moeilijk herinneren,het is dan ook alweer jaaaaaaaaaaaren geleden dat jij 15 was
Hij gaat fietsen en dat zal een kilometer of vijf zijn...ze gaan met zijn drieën en de andere ouders hebben mij gemeld dat ze idd om drie uur thuis mogen zijn. Ik sta echt nog in dubio want zijn vader en ik zijn het niet helemaal eens over de tijd...maak me verder nog druk over het feit dat er alcohol geschonken wordt en nu weet ik wel dat Mike daar niets van moet hebben maar ik weet dat zijn vriend nogal eens te diep in het glaasje kijkt en tja ze moeten wel samen naar huis toe
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
879 gasten en 2 vaste bezoekers