Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Dat is geen antwoord
nou en .ik moest slapen jah, en ik werd achter de pc weggehaald.maar im back
ik ben zo goed in gokken
verra>13jaar>Almere>Bakkertje>zoon?>?
nee want ik heb er één van 12 en één van 15 jaar!!
Wat is dat klik-geluid?
kukident wil nog wel eens helpen voorkomen dat je kunstgebitje klappert
Alleen je voetbalvoorspellingen zijn niet altijd je van het...
Welk topic krijgt de eer voor bericht 20.000 ?
In en rond Kootwijk springt al een paar maanden een kangoeroe in het rond. Het beestje is nu ook op video vastgelegd.De wallabie werd vrijdagmorgen 24 december - net voor de kerst - rond negen uur gespot door Jaap Vlasblom in de bossen bij Kootwijk. Hij legde de ontmoeting vanuit de auto vast op een videofilmpje. "Ik was vanuit Kootwijk op weg naar Harskamp voor de laatste kerstinkopen en kwam plotseling dit wel heel bijzondere 'ren-dier' tegen." Vlasblom vertelt dat hij wel vaker had gehoord dat het exotische dier daar rondhuppelde, maar hij had het beest zelf nog nooit gezien.Boswachter Harry Hees van Staatsbosbeheer maakte al eerder foto's van de wallaby in de besneeuwde bossen bij Kootwijk. Door zijn dikke vacht heeft het dier geen problemen met de kou. De eigenaar van de kangoeroe is een particulier die meerdere dieren heeft. Staatsbosbeheer heeft de eigenaar al gevraagd het dier te vangen.
een bericht met veel spelfouten .Verder vindt ik walliby's leuk .wel zielig dat ie in de kou zit!hmmm......had ik niet ergens gelezen dat die beesten winterhard zijn en waar ligt Kootwijk in hemelsnaam?
Ik zou het allemaal niet wetenmaar ik hoop dat de eigenaar dat beest op een fijne manier vangt, niet doodschieten ofzo, maar goed verdoven of een slaappijltje
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
953 gasten en 3 vaste bezoekers