Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Complotten overal!
ik had vannochtend een WIDM column geschreven, die columns kan je opsturen naar MC die dan op het actiefleden forum overlegt welke van de opgestuurde columns op het forum wordt gezet
sorry ...had niet eerder zin om de pm's te lezen meestal zit er niet echt iets belangrijks tussen
Een vraag aan Test eigenlijk:je hebt stilstaande avatars, je hebt bewegende avatars, heb je ook avatars die geluid kunnen maken?
wat heeft molletje gestudeerd?
en heb je daar ook iets mee gedaan?
Ik heb helaas geen werk daarin kunnen vinden... Overigens was ik daar (gelukkig) niet de enige in... Je had kunnen zeggen dat ik leraar had kunnen worden (dat zeggen velen) maar daar had je nog een langere opleiding voor moeten doen...
Maar is studeren dan niet beter dan geen werk hebben en "niets" doen?
of was er geen geld meer voor een langere studie?dat kan natuurlijk ook nog...
Geld was inderdaad ook een probleem...
Ik ben bijna zo ver dat ik op mijn leeftijd nog de Pabo wil gaan volgen...alleen krijgt een onderwijsassistent zo onderbetaald dat ik de studie niet kan betalen ...en ik wil graag een gedegen ondergrond op financieel gebied hebben voordat ik met de opleiding begin...
pfffffff waarom doet ie het bij mij wel dan? snikkkkkkkkkkk
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
931 gasten en 14 vaste bezoekers