Nieuws Volg ons ook op Twitter!
zal ik deze ook op slot gooien
Sinds wanneer kan een AL dit?
haha, sinds ik boards (olympische spelen, WK voetbal) maak
Zal ik morgenochtend een antwoord van Niekypsv op zijn finalevraag kunnen lezen?
D*N,zullen we hier dan maar proberen om Lukie te pesten? "Okee,maar stel dat ik daar vrolijk rondhuppel met 30 wollebollen aan de leiband en jij komt me helpen en trapt er per ongeluk een 5-tal plat..... Eens terug bij Bakkertje aangekomen vraagt ze natuurlijk waar die 5 gebleven zijn Wat moeten we dan verzinnen zodat Bakkertje ons gelooft?.....ff denken.....Ha Misschien kunnen we zeggen dat we netjes op het zebrapad de straat zijn overgestoken,en net op dat moment kwam Lukie in volle vaart aangereden......Ja dat klinkt geloofwaardig "
Ik vraag me af wanneer de nieuwe Eredivisie poule start, is dat in de week na de tour poule? want de competitie begint 5 augustus
moeten we eerst bij Test zijn.Ik zal wel even wat neergooien in het AL gedeelte.Tof dat je het weer wilt doen Tdietz!
ten eerste zijn die wollebollen van mij niet plat te trappen want ze hangen als een ware pitbull in je broekspijpen en ten tweede zijn het er geen 30 maar een heel lief zestal dat van lukie dat geloof ik meteen..
en Koekoe wat denk jij? Zal ik het protest topic omhoog halen?
Jij leest wel heel selectief
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
944 gasten en 7 vaste bezoekers