Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Inderdaad, maar het is gelukkig meegevallen. En de napijn valt tot nu toe ook wel mee...
Wat is een leuke, effectieve, goedkope reclamestunt om jongeren kennis te laten maken met jouw rijschool? Denk aan het uitdelen van tasjes, usb sticks, zadelhoesjes etc etc...wat zou jou over de streep kunnen trekken?
uitdelen van condooms je zoekt namelijk in de 18+ hoek
manlief vraagt of het dan de speciale glow in the dark uitvoering moet worden
Als je dan toch bezig bent, kun je ook condooms met een gaatje uitdelen... heb je over een jaar of 18-19 ook nog wat extra klandiziemogelijkheden...
kortingsacties werken denk ik altijd wel goed.Neem 10 rijlessen en betaal er maar 9 ofzo.En dan in de buurt van de hogescholen (studentenblad o.i.d.) adverteren ?
Zulk soort actie's lijken mij interessant. Vergeet ook een gratis proefrijles of zoiets niet! En als je de kans hebt, zeker je regelmatig bij universiteiten of hogescholen vertonen.
Maar toch zal ik de uni en hogeschool zeker niet overslaan, want er zijn genoeg jongeren die pas later gaan rijlessen, die dus niet zodra ze mogen al hun rijbewijs aan het plannen zijn...
condooms is een goed idee zeg ik ga ook binnenkort rijlessen nemen denk ik *hint hint*
Aan alleen een condoom heb je niet zoveel he D*N
wel als ik een vrouwelijke rij-instructeur krijg
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
919 gasten en 5 vaste bezoekers