Nu weer als Bodejos dus.
Ik had me helemaal niet als mailman ingelogd. Ik was aan het switchen tussen de Relaxhoek en het WIDM-forum, en op het WIDM-forum stond ik gewoon als Bodejos. Dus ik zie niet in waarom ik in de Relaxhoek als mailman terechtgekomen kan zijn.
Overigens is ''mailman'' inderdad een reserve-account van mij. Twee jaar terug was er een probleem met mijn gewone account, en ik heb toen van de gelegenheid gebruik gemaakt om Test te vragen mijn gebruikersnaam in Bodejos te wijzigen. Die was namelijk nog altijd Bodejosm43, een naam die ik dus al een eeuwigheid niet meer gebruik. Maar omdat het wachtwoord toen niet goed werkte, heb ik heel even een ander account gehad. Vandaar.
Het is bedoeld als reserve-account, wat mij betreft mag het op slot gezet worden. Voorheen kon een gebruiker dat zelf, maar sinds enkele jaren kan dat niet meer.
Ik verwijs even naar een voorvan van enkele maanden gelden, toen ik plotseling Sprien was geworden, en nog enkele gebruikers (Nieky was toen ook ineens iemand anders, als ik me dat goed herinner?).
Neem maar van me aan dat het geen bewuste actie was.