Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Een vrouwelijk iemand stuurt mij een smsje... Ik ben woensdag alleen thuis, dus dan kan je wel naar mij toe komen ? Wat moet ik daar nou weer niet van denken ?
ik denk dat je oma eenzaam is
misschien ben je wel eens koekoe geweest
ja off topic in de relaxhoek wordt ook verwijderd als ik het zie
Is niekypsv nog naar die dame geweest die alleen thuis was en wat gebeurde er toen ?
Om hoe laat moet ik morgen Bakkertje oppikken?
waar gaat de reis heen?
Wel,eigenlijk mag dit niemand weten,maar we gaan X verrassen.X is zondag jarig en terwijl ik toch in de buurt van Almere moet zijn,pik ik Bakkie even op en rijden we samen door naar Swifterbant Daarmee dat ik een extra verlofdag gevraagd heb Al liep dit niet echt van een leien dakje want de chef vroeg;"Je hebt al 3 dagen verlof,waarom moet je nu weer nog een extra dag hebben?" Ik legde het dus uit.....en hij recapituleerde even:"Dus,je wil een extra dag verlof omdat je naar een of andere buitenlandse provincie moet die dan weer ...land heet en de plaatsnaam eindigd op band met een T en jij moet ergens onderweg een bakker oppikken?" Heb jij gedronken of iets genomen ofzo?Waarop ik dan zei:maar nee,die plaatsen en personen bestaan echt hoor Waarop hij dan weer: jaja,je krijgt je dag,maar uit m'n ogen nu Da's allemaal niet waar hoor Of misschien toch?
ahh dat verklaart veel ben ik trouwens ook uitgenodigd?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
979 gasten en 1 vaste bezoeker