Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Lijkt wel een aflevering uit Flikken-Gent, misschien is er een originele aflevering online te vinden. Maar het is er dan een uit de begintijd van de serie. Hoewel, als dit Andrea Croonenberghs is, dan kan het ook een van de voorlopers van Flikken-Gent zijn. Dus (veel) verder kom je niet met deze suggestie.
''alle wijsheid komt uit het oosten'' (vrij, naar ''de wijzen komen uit het oosten''.Maar welk Oosten wordt ermee bedoeld, hieruit ontstaat weer een nieuwe discussie?
Het is flikken gent, seizoen 3. Ik heb een aflevering zonder ondertiteling en ik kon nergens online de ondertiteling vinden. Op uitzendiggemist staan de afl pas vanaf seizoen 4 ofzo.
Of er iemand op dit forum Frans kan en ruw weg de tekst in deze scene kan vertalen. (Zoek geen volledige beschrijving, maar ik wil graag weten wat hij van haar wil).(klik op plaatje voor redirection naar mijn photobucket account .
Ben ik hier nu de enige die normaal is?
Wat is de definitie van een forumspel hier
die definitie hebben we nog niet vastgesteld, maar daar wordt nog even aan gewerkt
Ik heb de naam van het forum speciaal voor jou aangepast...
Dus geheel in Nederlandse traditie tegenwoordig.... eerst vanalles aanpassen en dan pas er over nadenken
(en nu eens kijken waarin )
Kan u uw goedkeuring wegdragen zo?
Gaat dat Spellen-forum ook worden gebruikt om enkele Realitynetters de Kunst der Spelling bij te brengen?
Ben ik hier nu de enige die normaal is? Volwassen mensen gaan hier in discussie en bijna virtueel op de vuist over.........de Sint HALOOOOOOOOOOOOO...joehoe.... de Sint bestaat niet Het zijn jullie ouders die speelgoed en pepernoten enzo voor jullie klaarleggen en jullie dan wijsmaken dat de Sint dit geschonken heeft enzo...en..en...en..nou,idd,laat dat Benelux-idee maar
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
544 gasten en 5 vaste bezoekers