begrijpen jullie nu écht huldedakdekker niet daar ga ik me eens over buigen
mijn langere, creatievere en doordachtere posts zijn toch al veelal achter mij - is het niet?
Wat rest is een bouillon. Een meester-bouillon wellicht, zoals ze in het Chinees-Engels plegen te zeggen, maar een extract nonetheless.
Misschien zijn mijn associaties tussen posts onnavolgbaarder, dan die binnen posts? Of misschien bezorgt slechts het zien van mijn naam en/of roodwitgestreepte hoed als een zekere je ne sais qoui naar de post die ware begrijpelijkheid in de weg staat.
Maar inderdaad - ik vermoedde toch dat ik met de smeltpot enigszins was geassimileerd. Wie het weet mag het zeggen
heh.
Misschien komt het wel door referenties. In welk geval er een direct verband hoort te bestaan tussen het vermogen mijn posts snel te begrijpen en algemene (en nutteloze) achtergrondkennis. En voorgrondkennis - want als je de achtergrond wel kent maar niet weet wat er gebeurd, dan heb je er niets aan.
Leren zonder denken is verspilde moeite - denken zonder leren gevaarlijk. Dat soort dingen, je kent ze wel.
Goed, heb besloten de referenties niet uit deze post te schrappen - dus iedereen kan z'n plezier vast niet op