Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Of 't nou schroeven, spijker tape, of printerpapie of pennen zijn, het blijft gewoon stelen.En dat je dat hier zo losjes vertelt, alsof het normaal is, vind ik eigenlijk schandalig.
waarom toch al die grappen over Limburgers ?
roddelen natuurlijk .waarom is Nieky razend?
Lees deze mail maar even door Die heb ik net naar de uni gestuurd om het uit te leggen.Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Inhoudelijk niet op je e-mail ingaande, zou ik je wel adviseren om namen uit je post te verwijderen...
Nee zo hoort een docent niet met je om te gaan.. Ongelooflijk.Je moet geen commentaar geven tijdens het afnemen van een tentamen tenzij de student erom vraagt of er iets echt misgaat.
Overigens mijn complimenten dat je ondanks je woede nog een aardig nette e-mail weet te schrijven. Over het algemeen is het niet zo slim om een e-mail te schrijven als je nog woedend bent. Verder ben ik het eens met Vieffan uitgaande van jouw kant van het verhaal. Tijdens het afnemen van een toets hoort een docent(e) alle randfactoren voor een student te minimaliseren, zodat dee zich optimaal op de toets kan richten. opmerkingen als: "je had beter een andere studie kunnen gaan doen", gaan sowieso ver over de schreef. Ik ben benieuwd en hoop dat je er iets mee bereikt, in ieder geval goed dat je signaleert en (netjes) melding maakt van het gebeurde, succes.
leraren zijn moeilijk wezens hoor . toch koekoe? Als je ze eenmaal tegen je hebt dan word het heel moeilijk .
Pretbederver Nu weet ik niet wie mevrouw puntje puntje is
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
932 gasten en 5 vaste bezoekers