D*N, ik kan je maar 1 ding zeggen: op RN zullen heus wel meer homo's zijn. Die zullen dat al of niet (durven te) vertellen. Of ze het wel of niet doen, is geheel aan henzelf.
Net als HIDM zegt: het is moedig om ervoor uit te komen. RN is een community, waar voor iedereen plaats zou moeten zijn, en voor zover ik het kan overzien, ook is.
Eigenlijk zou het niet eens nodig moeten zijn om je erover uit te laten, maar het kan soms weleens handig zijn als steeds aan je wordt gevraagd: heb je nog geen vriendinnetje, wordt weleens tijd dan......Gelukkig gebeurt dat op RN eigenlijk helemaal niet of zeer sporadisch, dit soort suggestieve vragen. Er zullen er heus wel zijn die zich dingen afvragen, daar is op zich niets mis mee, moet je maar denken.
Gerard van Maasakkers heeft er eens een veelzeggend liedje over geschreven. Hij is zelf homo, en vond kennelijk dat het ook eens bespreekbaar gemaakt moest worden in een liedje.
Het ging over een jongen die tijdens het douchen na een sportwedstrijd erachter kwam dat hij homo was, en daarna op een goede gelegenheid wachtte om dat thuis aan zijn ouders te vertellen. Op tv was er toen een reportage over homofilie in het algemeen, en net op het moment dat die jongen wilde vertellen ''dat gaat ook over mij'', zette zijn vader de tv op een andere zender, met de woorden: ''gelukkig komt dat bij ons nie veur''. Kans verkeken om ooit begrip van zijn ouders te krijgen.
D*N: je bent en blijft wat mij betreft dezelfde D*N die ik de laatste jaren hier heb meegemaakt. Het zou me verbazen als er hier mensen zijn die je nu anders gaan bekijken.
Oh ja: mensen (niet hier op het forum hoor) hebben vaak gedacht dat ik homo ben, maar dat ben ik niet. Niet iedere alleenstaande man is per definitie homo, maar dat begrijpt niet iedereen.