Wie is oscartje tweet?
Mijn eerste ingeving was Bjorrn
Ik heb geen tijd genomen voor een tweede.
--
Gister, nouja, ook vandaag [want het was een weekendbijlage] stond in de krant iets over tobbende twintigers.
Onzekerheid troef, want leeftijdsgenoten zijn allemaal
wel met leuke interessante toffe dingen bezig, zijn zo onsympathiek dat luid via Facebook te melden - en dat is schijnbaar de reden voor alom depressieve gevoelens bij de andere aanverwanten van die persoon.
En dat klinkt allemaal nog vrij plausibel.
Maar je wilt ook wat human interest - dus krant had een half dozijn tobbende twintigers opgetrommeld om te tobben.
Daar waren ze vrij goed in.
Maar een ervan was een jonge vrouw, dacht 26, en die was theatermaakster. En die was bezorgd en bevreesd saai werk te doen, of dat het als zodanig werd gezien - de exacte details ben ik vergeten.
Maar theatermaakster. Dat is toch juist een superleuk afwisselend creatief beroep?
Zou zo vermoeden dat er heel veel twintigers tobben waarom ze toch bij hun eigen oersaaie werk zijn gekomen terwijl ze ook theatermaakster hadden kunnen worden.. Vooral als je zoiets met heel je hard kunt doen.
Evenwel, het artikel lezende stelde ik mijzelf daardoor de volgende vragen 'huh?', 'wat?' en 'waarom?'.
Om maar even de ontopicity duidelijker te maken