Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Aapje, je bent geweldig
De volgende vraag is in de categorie 'natuurkunde' Aangenomen dat we in Nederland onze natuur het liefst gebruiken als bruikbare ruimte voor wegen - stel dat we binnenkort geen natuur meer hebben, houdt dan de natuurkunde op?
Omdat jij bij deze vraagstelling duidelijk biologie en natuurkunde met elkaar verwisselt kan ik kort zijn in mijn antwoord: nee
Waarom dit college zo saai en nutteloos is, en ook waarom ik mijn laptop niet heb opgeladen vanmorgen zodat hij waarschijnlijk straks gaat uitvallen en ik niet gewoon dit hele college kan forummen.
..is het een verplicht college?
80% aanwezigheidsplicht, en ik ben al een keer niet geweest... maar ik denk dat ik vanaf nu gewoon m'n laptop meeneem
Oh, ik hoopte eigenlijk dat zodra het laatste stukje natuur werd vernietigd eveneens meteen de zwaartekracht werd uitgeschakeld
Wat studeer jij eigenlijk?
Wat als nou de meerderheid van de club niet van iedereen houdt, omdat toch iedereen lid mag worden, heeft de club dan nog wel recht op zijn naam?
Och de naam hoeft de lading toch niet te denken.Anders zou een bepaalde politieke partij ook voor vrijheid zijn
Dus ik mag ook posten? En waar moet het eigenlijk over gaan, ik dacht dat het nog een onderdeel van Z@P was. Daarom postte ik daar niet.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
958 gasten en 5 vaste bezoekers