Jann is veilig in Spanje aangekomen
Heb de nacht ervoor nog wel als een zwerver op een bankje buiten Eindhoven Aiport moeten slapen, en het vliegtuig had anderhalf uur vertraging, waar ik trouwens niet veel van merkte, omdat ik steeds in slaap sukkelde in het vliegtuig, maar ik miste er wel mijn busverbinding van Madrid naar Zaragoza door. Beetje verloren op het vliegveld van Madrid rondgewandeld, tot ik eindelijk doorkreeg dat ik een bus moest pakken naar een andere terminal voor de bus naar Zaragoza. En die busreis was tamelijk lang (maar weer steeds in slaap gesukkeld). Wel vriendelijke en hulpvaardige mensen ontmoet, zoals een van origine Zuid-Afrikaanse ex-imker en een Spaanse Venloër. Ik hoop dat de weergoden de thermostaat hier binnenkort wat lager zetten, maar verder gaat alles prima. Behalve dat ik voorlopig nog geen wifi in mijn kamer heb, dus internetcafés moet opzoeken, maar dat is ook geen ramp. Eens zien of ze het internet gaan aansluiten voor Survivor begint, anders gaat dat feest niet door, maar dat zal ik nog wel doorgeven.