Heel graag!
Dat dacht ik al, je bent drie maanden weggeweest dus het is heel wat
.
Er waren winnaars, zo won Nieky Survivor 2013 en won Molière voor de tweede keer de medeforummersquiz. Nu is er een nieuw spel bezig van Hadewychisdemol en Ldhmolletje genaamd de wonderen der wereld. We bezoeken heel veel landen en er is iets met een cobra die mensen nomineert (Vast en zeker Daisy maar er is nog geen bewijs gevonden). Er waren ook vakantie's. Zo was Ldhmolletje weg waardoor het hier heerlijk rustig was. Lukie4 en Dolfie zijn ook een weekje naar de zon geweest, perfecte timing voor een revolutie natuurlijk. Maar een storm en bakker hielden deze tegen als vervangers van lufie
. Dan zijn er nog koppels. Grasisgroen en Trialk hebben iets, net als Lucy en Nextgp. Oh en Hadewychisdemol en ik of course
. Forumuitjes zijn er ook. Zo was het halve forum bij Ycaris thuis om spelletjes te spelen, is 30 maart de molfandag en twee weken daarna gaan we met een nieuwe spelletjesmiddag Swifterbant onveilig maken. Molloten zijn op zoek naar de mol, Sterrenvanger is nog steeds niet bevestigd
, Bjorrn stelt nog steeds veel vragen en Bodejos is op zoek naar treinkaartjes met korting
.
Hmm dat was het wel zo'n beetje denk ik