Auteur Topic: Wat vraag jij je af?  (gelezen 3544045 keer)

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #24760 Gepost op: 14-09-2014, 18:55:24 »
Wie heeft er hier een snooky?

Snooky was toch zo'n overmatig-irritant leeghoofdig quasi-bekend Amerikaans persoon? ???

Wat is skyrim ?

Een van de grotere c.q. bekendere games van de afgelopen jaren.
Soort first person roleplaying game - waarbij je een hoop persoontjes moet afmaken met je zwaard en.. met schreeuwen ofzo.
Maar jij als spelers bent een dragonborn or something, dus misschien moet je draakjes doodschreeuwen.
Ik weet het niet precies.

Maar de battle-cry dinges is vrij bekend, zit rond 1:04 in deze vid:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

--

Zit ik nu te verklappen dat ik misschien geen 53, en niet volledig out-of-tune met nieuwerwetse dingen ben? ::regenboog::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #24761 Gepost op: 14-09-2014, 18:58:47 »
je was al door de mand gevallen ::jaja::

als moderne jongeman bedoel ik dan hè :)
« Laatst bewerkt op: 14-09-2014, 19:07:05 door Lukie4 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Pjotr1992

• Forumlid
« Reactie #24762 Gepost op: 16-09-2014, 19:00:09 »
Vanaf donderdagavond t/m zaterdagmiddag alleen thuis. Hoe ga ik de tijd doorkomen.. ???

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #24763 Gepost op: 16-09-2014, 19:02:50 »
Bij familie/vrienden op bezoek? Filmpje of TV kijken? Beetje toerist uithangen in eigen land per trein? Wandelen, hardlopen? Huis schoonmaken?

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #24764 Gepost op: 16-09-2014, 19:10:58 »
Iemand het noorderlicht nog weten te spotten?

Er is hier te veel strooilicht. Had wel m'n alert aan staan.

OT: hoe kom ik van die ellendige fruitvliegjes af
« Laatst bewerkt op: 16-09-2014, 19:13:54 door Stormpie »
er was eens......

Offline Pjotr1992

• Forumlid
« Reactie #24765 Gepost op: 16-09-2014, 19:18:01 »
Bij familie/vrienden op bezoek? Filmpje of TV kijken? Beetje toerist uithangen in eigen land per trein? Wandelen, hardlopen? Huis schoonmaken?

Iedereen die ik vraag heeft al andere weekendplannen. TV/film wordt je na een paar uur zat. Trein kost geld. Wandelen,hardlopen en huis schoonmaken kan wel inderdaad. :) Gelukkig heb ik vrijdagavond koorrepetitie en ga ik denk ik maar even naar vrijwilligerswerk,ook al ben ik daar normaal nooit op vrijdag.

Offline Duncton

• Forumlid
« Reactie #24766 Gepost op: 16-09-2014, 21:14:23 »
Er is hier te veel strooilicht. Had wel m'n alert aan staan.

Hier ook niet gezien. Ook niet echt moeite meer gedaan en in de stad is het toch te licht. Het is wel te zien geweest, maar de foto's zien er ook niet heel spectaculair uit.
http://www.nrc.nl/nieuws/2014/09/13/noorderlicht-vaag-te-zien-in-noorden-van-het-land/

En ja, fruitvliegjes ::niet-ok::. Alles schoonhouden en etenswaar zoveel mogelijk in de koelkast bewaren heeft hier uiteindelijk geholpen.
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #24767 Gepost op: 16-09-2014, 22:02:42 »
Iedereen die ik vraag heeft al andere weekendplannen. TV/film wordt je na een paar uur zat. Trein kost geld. Wandelen,hardlopen en huis schoonmaken kan wel inderdaad. :) Gelukkig heb ik vrijdagavond koorrepetitie en ga ik denk ik maar even naar vrijwilligerswerk,ook al ben ik daar normaal nooit op vrijdag.

Gaat niet alleen om het weekend. Je hebt ook een donderdagavond en een vrijdag.

Ga spelletjes doen, in het echt of op internet - er zijn altijd wildvreemden die wel wat met je willen spelen. Playforia om iets te noemen.
Ga puzzelen - oefen alvast voor die spelletjesdag-legpuzzel >:D
Ga tekenen, verven, vouwen, knippen, plakken, knutselen. Zou zelf voornamelijk voor de eerste gaan. Kan je het al enigszins - awesome, altijd leuk om mee verder te gaan. Bak je er vrijwel niets van: chopchop, het lijkt veel moeilijker dan het is. Met rust en materiaal om opnieuw te beginnen kom je een heel eind.
Schrijf. Fictie, non-fictie, dagboek - altijd wat om over te schrijven. Of als je niets weet: schrijf een verhaal over een ballon die bevriend raakt met een vogel en zich wat stuurloos in het leven voelt.
Raak hopeloos verzeild in wikipedia, en hop naar pon en ren naar her. Begin te lezen over sinasappels, en eindig als je verderklikkend verstrikt raakt in de Engelse Burgeroorlog (1642–1651).
Pak een willekeurige onbekende plant in de tuin, en probeer via online sites te determineren exact welke plant het is. Ga vervolgens kijken wat er interessant aan is [protip: ja, er is iets interessant aan. Bij sommige dingen moet je alleen wat langer zoeken].

Daarmee moet je die paar dagen wel kunnen vullen.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #24768 Gepost op: 16-09-2014, 22:04:04 »
Fik erin ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #24769 Gepost op: 20-09-2014, 19:44:16 »
Waarom schreeuwt Lukie aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ?

Klassieker is morgen pas he
You'll never walk alone

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #24770 Gepost op: 20-09-2014, 19:49:48 »
Ik heb een vermoeden ;D

OT: Is Lukie ook opgevallen dat er een Starbucks op Vredenburg zit? :P

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #24771 Gepost op: 20-09-2014, 19:53:05 »
jaa, ik moet nodig weer eens langs. Ziet er goed uit daar ::ok::
en je vermoeden is juist :-*
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #24772 Gepost op: 20-09-2014, 19:59:56 »
Maar ik kan niet zo goed tegen geheimzinnigheid

er bestaan ook 4 categorieën aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah's

1. Er is iets vervelends voorgevallen, in dat geval moet ik naar het knuffeltopic om Lukie te knuffelen  ::hug::
2. Een hele blije aaaaah, in dat geval moet ik even twitter afzoeken of immers definitief niet meedoet morgen, en daar zelf ook blij mee zijn.
3. Een opgeluchte aaaaaaaaaah, in dat geval moet ik me hier even afvragen waarom Lukie opgelucht is.
4. Een frustrerende aaaaah, in dat geval moet ik twitter even afzoeken of Immers definitief wel meedoet morgen, en daar zelf ook gefrustreerd over zijn..

You'll never walk alone

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #24773 Gepost op: 20-09-2014, 23:07:20 »

1 voor 1 vangen, of met pijl en boog...... Of ventileren, vliegen kunnen absoluut niet tegen tocht. Ze zijn zo verdwenen, als je gaat ventileren.

OT: na 22 jaar is mijn wasmachine (bovenlader) aan vervanging toe. Hij doet het nog wel, maar ik ben bang dat de pomp en of filter het begeeft. Dat is op zich wel op te vangen, financieel gezien, maar de ellende die het geeft (ik heb in juni grote problemen met mijn benedenburen gehad na een relatief kleine lekkage, die niet aan mij te wijten was), die ellende dus, daar zit ik niet op te wachten.

Omdat het apparaat ook niet bepaald A-klasse is, is dat ook een reden om het toch maar te gaan vervangen.

Maar nu het volgende: de keus in bovenladers, waartoe ik me vanwege de beschikbare ruimte moet beperken, is niet zo groot. Een voorlader past echter niet in mijn waskeuken, of ik zou ook mijn droger moeten gaan vervangen door een was- droogcombinatie.

Uit de tests word ik ook niet echt wijs. Dan maar mijn oor te luisteren leggen op RN.

Weet iemand welke merken ik zonder meer kan kiezen, en welke ik maar beter niet kan nemen? Bosch, Bauknecht, Whirlpool, Zanussi, Indesit, AEG, Miele. Qua merken keuze genoeg......

(toerental moet minimaal 1200 zijn, dat heb ik wel begrepen).

Wie geeft mij de gouden tip?
« Laatst bewerkt op: 20-09-2014, 23:10:00 door Bodejos »

Offline Duncton

• Forumlid
« Reactie #24774 Gepost op: 20-09-2014, 23:32:01 »
Weet alleen dat er een uitzending van de Rekenkamer (of een dergelijk programma) is geweest, waaruit bleek dat je maar het best een niet al te duur ding kon kopen die 4/5/6 jaar meegaat, omdat ze tegen die tijd door nieuwe technieken toch wel weer schoner en zuiniger wassen. Misschien die uitzending eens opzoeken. :)

Had laatst ook een nieuwe nodig (maar geen bovenlader). Heb een niet al te duur maar volgens mij degelijk model bestelt (Zanussi, omdat dat betrouwbaar klonk). Extra garantie afgesloten zodat ik er de komende vijf jaar geen kosten meer aan heb.

Persoonlijk zou ik er niet al teveel tijd aan besteden. :)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #24775 Gepost op: 21-09-2014, 09:59:30 »
Voor mij is het het belangrijkste dat het ding doet wat het moet doen: wassen, en die was weer fris afleveren. Dat het bijvoorbeeld 1200 toeren draait, ipv 1400, is voor mij van minder belang.

Een extra garantie? Misschien een idee.....

Ik ga die uitzending eens opzoeken. Dank voor het meedenken alvast. Suggesties blijven evenwel welkom.

Offline Duncton

• Forumlid
« Reactie #24776 Gepost op: 21-09-2014, 10:05:27 »
Die van mij was rond de 300 euro. Twee jaar fabrieksgarantie, voor 55 euro 3 jaar extra. Dus als het ding binnen vijf jaar kapot gaat, heb ik er geen kosten aan. Legt 'ie na die vijf jaar het loodje, dan koop ik voor een vergelijkbare prijs een nieuwe die op dat moment beter is. :)

Succes met zoeken!

Offline Moni

• Forumlid
« Reactie #24777 Gepost op: 21-09-2014, 10:31:04 »
De droger kun je op de wasmachine zetten en dan voor een voorlader kiezen.
Extra garantie bijkopen vind ik persoonlijk zonde van het geld.

Offline Dolfie

• Forumlid
  • aardig zijn kost niets!
« Reactie #24778 Gepost op: 21-09-2014, 10:52:50 »
Is hier niet iets van een website voor uitgevonden? Kieskeurig of zoiets?
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #24779 Gepost op: 21-09-2014, 10:56:18 »
eeks.. een wasmachine die 22 jaar meegaat?? bestaat zoiets echt??
er was eens......