Auteur Topic: Wat vraag jij je af?  (gelezen 3534077 keer)

Offline Schulz

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #26200 Gepost op: 10-05-2015, 14:21:05 »
Was Schulz vandaag in Den Haag? Ik zou zweren dat ik vandaag langs hem liep bij het Binnenhof
:o  ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::

s'avonds Jonathan Jeremiah in Paard van Troje

s'middags beetje shoppen en in café Dudok zitten.

dit alles met mevrouw Schulz
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #26201 Gepost op: 10-05-2015, 14:29:42 »
Ja, dat bedoelde ik ^^!

Had niet anders van je verwacht ;D ::hug::

oeh! Nice ::ok::

Kunnen zo te horen ook weleens een forummer meetup daar ergens in Z-Holland doen.
Bijvoorbeeld Delft, leuk plaatsje dat ;D
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Schulz

• Forumlid
« Reactie #26202 Gepost op: 10-05-2015, 14:33:09 »
Kunnen zo te horen ook weleens een forummer meetup daar ergens in Z-Holland doen.
Bijvoorbeeld Delft, leuk plaatsje dat ;D
soort verzamelpuzzeltocht  ::jaja::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #26203 Gepost op: 10-05-2015, 14:38:52 »
 ::jaja::

Offff dat iedereen een ns-dagkaart fixt via een niet-nader-te-noemen grutter, en om dan door de regio te gaan waarbij mensen hun je-moet-het-maar-net-weten toplocatie showen.
Waarbij eventueel de rest het van welbesproken commentaar kan voorzien ::hypocriet::

Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline trialk

• Forumlid
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
« Reactie #26204 Gepost op: 10-05-2015, 15:14:58 »
 ::rofl::
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline Jann

• Forumlid
  • Derde plaats Dixit 2020
« Reactie #26205 Gepost op: 10-05-2015, 18:48:13 »

Grappig, dan heb ik mijn eerste forummer in het wild gespot  :)
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geďnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #26206 Gepost op: 13-05-2015, 23:52:17 »
Wat vindt Vieffan van de trailers van de aankomende nieuwe series voor fall 2015?

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #26207 Gepost op: 14-05-2015, 13:35:04 »
De meeste dingen zien er verrassend goed uit ::ok::
Maar CBS moet stoppen met een heel seizoen in een trailer te stoppen ::niet-ok::, ik zit niet te wachten op 6 minuten aan trailer...

OT: Wat Daisy er van vind :)

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #26208 Gepost op: 14-05-2015, 14:32:10 »
Heb nog niet alles gezien, maar het is weer een mix tussen spannend en ontzettend slecht ;D Jammer dat er vaak té veel in de trailers verklapt wordt.

Favorieten tot nu toe: Blindspot (NBC) en The Family (ABC). Blindspot doet me een beetje denken aan The Blacklist. Gezien NBC het het oude tijdslot van The Blacklist heeft gegeven (maandagavond na The Voice) hopen ze daar ook op.

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #26209 Gepost op: 15-05-2015, 20:44:21 »
Dus uhm...

Stel dat we op enig moment in de relatief nabije toekomst [uhhh zeg 100 jaar] Artificial Intelligence konden ontwikkelen die de Turing test kan doorstaan. Dus dat 1 op 1 niet zou kunnen worden vastgesteld of een gesprekspartner mens of machine is.
En ik bedoel.. ik zou inschatten dat dat zeker mogelijk is - en de tijdsspanne.. moeilijker te zeggen, maar zou me ook niet verbazen.

Stel dat dus.
Zou het dan ethisch verantwoord zijn om met die AI's experimenten uit te voeren die momenteel met menselijke deelnemers niet worden toegestaan? Bijvoorbeeld wat langdurige solitaire opsluiting doet. Of onthouden van mogelijkheid om taal aan te leren. Of een AI laten opvoeden door anderen, dan na langere tijd de anderen [gewelddadig] wegnemen, en kijken wat er gebeurt.

En stel dat we geheugens totaal zouden wissen, zodat na een experiment op geen niveau nog schade is, en geen verschil in de AI dan wanneer de experiementen niet zouden zijn uitgevoerd?

Of, als dat nog niet verantwoord zou zijn - zou het verantwoord zijn bij eenvoudiger AI's?

Hmmm.. zat het me gewoon af te vragen.

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #26210 Gepost op: 16-05-2015, 13:27:37 »
ja hier heb ik even over na zitten denken vannacht.
En ik denk dat je dat gewoon niet moet doen. De grens wankel maken heeft nooit geleid tot verbetering van rechten voor mensen of tot verstandige keuzes. Telkens een stapje verder zodat de kikker niet uit de pan springt? Niet doen dus.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #26211 Gepost op: 16-05-2015, 13:48:30 »
Aan de UT is een techniekfilosoof, Peter-Paul Verbeek.
Goede man. Ben het niet altijd met hem eens.

Maarrr hij heeft 1 standpunt waar ik goed in kan komen.
Weet niet meer over welke innovatie het ging [misschien wel drones ofzo..], maar hij zei feitelijk:
"De vraag is niet of je iets zou moeten doen. Dat kan je niet tegenhouden - de innovatie gaat er toch wel komen. De vraag is wel hoe je er vervolgens mee om gaat."

Betwijfel of het inderdaad.. wenselijk, is. Maar denk dat als een dergelijke sterke AI mogelijk is [en hoewel voortgang blijkbaar tegenvallend langzaam is, zie ik niet in waarom het as such onmogelijk is], dat het er op enig moment gaat komen. Misschien stukje bij beetje via wetenschappelijk onderzoek. Misschien gedreven vanuit bedrijfsleven.
Maar denk dat dat niet tegen te houden is.

Offline grasisgroen

• Forumlid
« Reactie #26212 Gepost op: 16-05-2015, 13:51:24 »
Ziet hdd mijn pb niet  ???
...maar soms even niet :)

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #26213 Gepost op: 16-05-2015, 13:52:36 »
Ooooohhjaaaa

Had 'm open gezet om te antwoorden, maar was toen even wat anders gaan doen ::schaam::

Offline grasisgroen

• Forumlid
« Reactie #26214 Gepost op: 16-05-2015, 13:55:40 »
 ::rofl::
...maar soms even niet :)

Offline Syllie10

• Forumlid
« Reactie #26215 Gepost op: 18-05-2015, 19:18:08 »
Waarom de voorzitter van patiëntenverenigingen die hetzelfde doel hebben overstromen van ego en hun eigen vereniging belangrijker vinden en daardoor reactie gaan posten op berichten die in de media verschijnen.

Even ter verduidelijking.
Je hebt ME/cvs stichting. De Me/cvs vereniging en de ME vereniging. Nou werken de Stichting en de ME/cvs vereniging grotendeels wel goed samen maar bij de ME vereniging zit iemand met een te groot ego.
Vandaag kwam het nieuws waarvoor de groep ME den haag zo hard gestreden heeft naar buiten dat de regering meer onderzoek gaat inzetten naar ME en jawel, meneer distantieert zich van wat er in de tekst staat en is boos dat er niets aan hem is gevraagd *zucht*
Dat hij dat op persoonlijke titel doet of vindt prima, maar niet antwoord als zijnde de patiëntenvereniging.

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
« Reactie #26216 Gepost op: 19-05-2015, 18:59:39 »
En hoe vond Jann het ?

Offline Jann

• Forumlid
« Reactie #26217 Gepost op: 19-05-2015, 19:01:42 »
Dat Spaanse liedje?
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geďnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
« Reactie #26218 Gepost op: 19-05-2015, 19:03:47 »
neeh dat weten we al. Dat klonk hetzelfde als de jaren ervoor.

Offline Jann

• Forumlid
« Reactie #26219 Gepost op: 19-05-2015, 19:04:27 »
Maar wat bedoel je dan? :P