Ook hier nog een die langzaam tegen de 30 aan hikt (over 2 maanden 29). Ik heb het allemaal prima voor elkaar (eigen huisje, lieve vriend die sinds kort bij me woont, vast werk). En dingen kunnen heel snel gaan, want al deze dingen zijn minder dan een jaar gaan spelen. Dat laat maar weer zien hoe ongelofelijk snel dingen kunnen gaan. Vroeger dacht ik ook altijd dat ik laat was met dingen, maar uiteindelijk valt dat denk ik allemaal wel mee. Ik heb op sommige vlakken nisschien andere keuzes gemaakt dan anderen, maar daar heb ik ook heel veel van geleerd.
Maargoed, toch voelt het een beetje als shit! Ik moet nu echt weten hoe het leven werkt enzo. Ik kan nu echt niet meer doen 'alsof', en ik moet nu volwassen zijn. En dan natuurlijk van die dingen waarvan je vroeger altijd on zeggen, jaa, dat komt later wel, as ik volwassen ben. Daar moet je toch opeens over gaan nadenken.
Dus ja, ik denk dat de meeste het wel herkennen, en iedereen op z'n eigen manier. Het lijkt alsof 'de maatschappij' vanalles van ons verwacht en dat er een soort norm is waar we aan moeten voldoen. Totale nonsense natuurlijk. Dingen komen wanneer je er klaar voor bent, en wanneer het er de juiste tijd voor is. Het heeft totaal geen zin om dingen te forceren. Geniet van het leven wat je nu hebt en alle mooie dingen die in de toekomst te gebeuren staan zijn allemaal bonus. Althans, zo zie ik het.