Ik had hier kortgeleden een vraag neergezet, maar zocht naar een bijbehorend plaatje om duidelijk te maken wat het probleem is.
Het plaatje maakt eigenlijk ook niet veel duidelijk, maar ik krijg onderstaande foutmelding.
Het komt erop neer dat ik via mijn laptop geen toegang meer heb tot de dienst met het blauwe vogeltje.
Via mijn smartphone is er niets aan de hand, maar ik vind het een stuk prettiger om via mijn laptop naar twitter te kunnen gaan.
Ik heb meerdere opties geprobeerd. Het wisselen van browser, het aan en uit zetten van de firewall, het uitschakelen van Windows Defender (dat programma heeft geen nut, omdat ik KPN Veilig heb).
Niets helpt. Wel is het zo dat ik deze week een heel kleine update heb gehad voor mijn besturingssysteem. Zou het een of ander script zijn, of zou die update ergens in het systeem een virtueel schakelaartje hebben omgezet? Ik kan het niet vinden.
Een (tijdelijke) block vanuit twitter zelf kan het ook niet zijn, want als daar al aanleiding voor was, dan zou ik (neem ik aan) ook via mijn smartphone geen toegang meer hebben tot twitter, lijkt me.