Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Wat is een goed mes om met gemak pompoen, knolselderij etc. te snijden? Ik heb nu nog zere handen van de knolselderijfrietjes van gisteren
Zoekt iemand nog een kamer in Utrecht’s gezelligste Realitynethuis?
Bol is toch de bemiddelaar? Dus de producten komen niet van bol zelf als ik het goed heb lol.
Hadden ze misschien allemaal een andere levertijd? Of was het ene een brievenbuspakketje en het andere een groter pakketje? Ik snap ook nooit waarom Bol het dan niet allemaal bij elkaar in een groter pakket stopt, maar zodra er iets door de brievenbus kan doen ze het om de een of andere reden los."Gewoon allemaal via Bol zelf"
Van de week 4 dingen bij Bol besteld. (gewoon allemaal via Bol zelf, dus niet via een andere winkel) Waarom stuurt men die 4 dingen dan in 3 pakketjes? (waarvan er 2 zelfs op dezelfde dag zijn geleverd)
Misschien dat nu in deze tijd de brievenbuspost minder vertraging heeft dan de pakketjespost. En dat ze daarom dus kiezen voor brievenbbuspakketjes om toch aan de levertijden te kunnen voldoen.
Maar het stomme is (weet ik, aangezien ik een paar maandjes bij PostNL heb gewerkt): alle pakketjes van Bol, ongeacht de grote, worden door dezelfde postbezorgers bezorgd.En wat mijn pakket aangaat: aangezien ik op mijn werk was had ik van tevoren al ingevuld om het pakketje bij de supermarkt te laten bezorgen.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
774 gasten en 9 vaste bezoekers