Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Waarom stemt iedereen op Geert Wilders
ik niet ontopic: als ik voor een ander topic hier, mirtjuh google, waarom krijg ik dan als eerst een plaatje van Tom Boonen?
Goedzo Nee maar ik bedoel op school
die mensen zijn gewoon dom, maar daar kunnen zij ook niks aan doen. T heeft toch geen nut om op die Wilders te stemmen, hij krijgt niks te zeggen in de kamer met zo'n klein partijtje... Iedereen die nu op Wilders stemde heeft wschijnlijk paar jaar geleden LPF gestemd, die nu op 0! zetels staan
Helemaal met je eens, het is ook gewoon stom kuddegedrag, een vriendin zei letterlijk dat ze op hem stemde omdat iedereen dat deed
Staat de LPF op 0 zetels? Haha
tsss zeg dan tegen dr dat ze op de sp moet stemmen, want daar stemt nu ook iedereen op
@Evenstar: Al die Lonsdale mensen bij jullie stemmen natuurlijk op Wilders. De populaire mensen denken stoer te zijn: 'Die kutmarokkanen moeten het land uit dus ik stem op Wilders'. De trekken de rest dus allemaal mee...
Ja klopt, al denk ik dat die Lonsdalers, die over het algemeen in een ander gebouw zitten, niet echt veel gestemd hebben. Het is vooral stoerdoenerij denk ik, want het was een klas waarin geen Lonsdalers zitten..
waarom mensen mij gebruiken
waarom is Willemson nooit in de chat
waarom mijn black-out eerder klaar was met het tentamen dan ikzelf? antw. omdt ik er zat met ruim 38 graden koorts
Maar desondanks had ik toch een voldoende voor dit tentamen
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
937 gasten en 15 vaste bezoekers