Nieuws Volg en like ons op Facebook!
ach zo,tja van muziekinstrumenten ken ik niet veel Wat moet ik nu doen? ontopic blijven,en mij afvragen waarom Suzy een groene KLARINET heeft? ha nee,want dat weet ik dus al.ik heb het Waarom gaat Suzy naar de Muziekmesse in Frankfurt? [size=02pt]om klarinet te spelen zeker?[/size]
Waarom was Bodejos gisteren nergens te zien in "nu we er toch zijn?"
Woont Suzy dan ook in (nu moet ik ff spieken) Mestreech?
nee, Suzy woont niet in Maastricht Mijn vader is een echte Maastrichtenaar, zijn hele familie en dus de helft van mijn familie woont daar en ik hou gewoon van die stad ben half-Maastrichts ofzo
Achzo,ik dacht dat jij gisteren in de aflevering ff in beeld was geweest,er waren een paar mooie Maastrichteressen,Maastrichtinnen(hoe moet ik dat nu zeggen?) in beeld,maar doordat ik gefocust was op een toevallig voorbijkomende postbode vroeg in de morgen,had ik amper oog voor de vrouwelijke inwoners. En dan kwam Jos niet opdagen
zou koekoe die man met lange witte baard, rode muts, rode mantel en gouden staf die stond te kijken naar de ronde van vlaanderen zijn geweest?
Spreekt Suzy's varken vloeiend Chinees?
Waarom koekoe zich alleen maar dingen die om mij gaan afvraagt?
Waarom post Benedictine hier nooit meer?
wie is jan toch?
Lieke's minaar?
waarom vind ik het leuker om te horen dat het goed gaat met een ander dan met mijzelf?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
626 gasten en 2 vaste bezoekers