dan is dit even tijdelijk het openbare-toilletten-topic
Ik vraag me af wie er gelijk heeft: een klant die uit beleefdheid een consumptie gebruikt in een horecagelegenheid, wanneer haar dochter (die geen dorst heeft) even van het toilet gebruik wil maken. OF de bedrijfsleider, die vervolgens 4 euro wil rekenen voor dat toiletbezoek, en wanneer die klant het daar niet mee eens is, haar met hulp van de politie de zaak uit dreigt te zetten.
Onnodig te zeggen dat ik de reactie van die bedrijfsleider een beetje erg bot vond.
Tuurlijk is dat bot en niet klantvriendelijk. Maar de man heeft waarschijnlijk dagelijks met dit soort gevallen te maken. En deze mevrouw was waarschijnlijk de druppel
en dus de dupe
Het is gewoon zwaar irritant, als je in je pand toiletten hebt, dat voorbijgangers denken dat dat openbare toiletten zijn. Als iemand het netjes vraagt en bijna in zn broek plast, of een ander excuus heeft zal bijna niemand te beroerd zijn, maar er wordt ook misbruik van gemaakt. En als je moet plassen is het heel normaal vind ik dat je of even klant wordt of betaald voor het toiletbezoek of het iig netjes vraagt.