Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
dat voorstel is bij voorbaat al afgewezen, want dat is nu zo'n langlopende belofte die bluf van jouw kant geloven we allang niet meer
Waarom denk Bakkertje dat ik bluf?(dit is he ) Ik had die speciaal voor Bakkertje genomen en zou die haar maandag reeds opgestuurd hebben.Maar onze pastoor is 200% anti-mobieltjes. Zondagmorgen woonde ik de kerkdienst bij en ik zat op de eerste rij.Toen meneer pastoor net met z'n preek begon ging m'n mobiel af en de beltoon die ik momenteel heb is nogal luid en heftig. Die werdt enorm boos,liep naar me toe,rukte m'n mobiel uit m'n handen,smeet die op de grond en stampte hem helemaal aan flarden. En zo heb ik dus die foto's niet meer he als je deze niet geloofd,momenteel weet ik niets beter te verzinnen hoor.
Ik geloof je inderdaad totaal niet...bij mij zul je met een betere smoes moeten aankomen...en geloof me ik heb al heel wat smoezen van je gehoord dus nu wil ik de waarheid wel eens wetenzien
Ik zie net een winnares van de VRT Pool... wat is in vredesnaam de VRT Pool
Toch niet de c1000 daar?
heeft m@ri@nne vandaag uit haar raam gekeken toen ik langs roeide?
moet je nu dat hele stuk terug naar huis roeien?
Wat zal ik vandaag eens uit m'n duim zuigen?
Zal koekoe nou weer z'n blote gatje gaan dreigen te vertonen als het om duimzuigerij gaat??
Zal ik vandaag echt een foto plaatsen terwijl Bakkertje bij schoonmama is en die er terug afhalen net voor ze terug online komt?
Heeft koekoe wel eens van een laptop gehoord die dag en nacht aan kan staan??
Die mag je toch niet menemen naar schoonmama
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
974 gasten en 14 vaste bezoekers