Ik denk eerder dat Rn hier denkt aan de Belgen onder ons, waarvan nooit duidelijk is wat het nou precies zijn.
Een bewijs van deze stelling ben jij zelf: KOE-KOE, en dan toch het Mannelijk-tekentje in je profiel hebben. Alleen al op jou zou deze stelling van toepassing zijn.
OT: Wat tele2 gisteren niet klaarkreeg, is nu wel gelukt. Het had zijdelings te maken met deaanbieding die ze me hadden gedaan. Heel gek: ik zou tot 5 keer snellere verbinding krijgen, maar nu blijk ik dat niet eens te KUNNEN krijgen. Kennelijk is er vanuit de centrale geprobeerd mij die nieuwe verbinding te leveren, waardooreen korte onderbreking in het signaal is opgetreden.
Ik had dat dus niet mogen merken, het zou zich vanzelf hebben moeten herstellen. Ze hebben nu een nieuwe verbinding aangemaakt, die ik nu gebruik. Hij start ook als vanouds op.
Het Linuxverhaal blijkt te kloppen, ze zeggen dat ze bijvoorbeeld ook MAC niet ondersteunen. Maar dat heeft alleen te maken (zegt men) met wat ACHTER het modem gebeurt. Tele2 zegt (net als andere providers) slechts garant te staan voor de verbinding tot IN het modem. Maar dat vind ik raar: in het modem zit geen besturingssysteem, toch? Waarom zeggen ze dan dat ze wel XP en Vista ondersteunen, dat heeft dan toch ook geen zin?