Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
vandaag kocht ik voordat ik ging treinen even een burger met een kingsize cola. Echt, de kingsize was echt geen kingsize het was maar 0,75 liter cola. vorige week bestelde ik een medium cola en dan kreeg je 80 oz cola en nou weet ik niet wat een oz is maar het was echt huge veel cola. en dan kon je nog gratis bijvullen ook. maarja de trein ging bijna en ik had geen zin om te klagen dus liep ik maar rustig naar de trein.in de trein aangekomen zitten 2 kinderen heel lief te spelen met barbies en bambies. Barbie was de pappa?? en bambie de mamma?? en ze poepte in hun broek en er was iets met likken?? en ze moesten een luier om hun vagina anders viel de baby eruit en pappa verdronk en toen misten die zijn ballen?? echt, het werd 1 grote orgie. Nou vraag ik mij af: Waar zijn toch die lieve kinderen (zoals ik) die hun barbies gewoon kleren aandoen en gewoon met ze gaan winkelen gebleven en waarom kreeg ik mijn cola toch niet op?
waarom staan er zoveel blote borsten in het My picture kicks your picture's ass topic? dit schaadt het imago van RN
1 paar maar. Dat is nog niet 18+
op de laatste pagina al 2 paar
Hoe was het ook alweer?"Zien, horen en zwijgen!"
hoe kan het dat ik 5 realitynet tabbladen open heb staan?
Misschien moet je je verzameling playboys eens weggooien? Vooral degene waarop Bakkertje covergirl is
oooooh hoe durf ik het te vragen?
nee ik ga je pronkstuk niet signeren
Bakkertje, ben je al verhuisd?
En dan alles weer inrichten.1 van mijn jongens heeft ook een huis gekocht en gaat 1 september over. Dan gaat er hier heeeeeeel veel "speelgoed"van hem mee. En dan zal ik me een ruimte krijgen!Ik verheug me daar op.
Hola,nee hoor ik heb 1 keer iets beloofd,maar geen 2é keer hoor
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
518 gasten en 2 vaste bezoekers