Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
welke relatie hebben megan en lord menno?
Of ik mijn rij-examen morgen ga halen..
tuurlijk wel...je moet jezelf heel goed voorhouden dat je best fouten mag maken tijdens het examen maar dat je ze op een veilige, verantwoorde wijze weet op te lossen cq herstellen.toi toi toi en zet hem op meid en ga er voor!!!!!
k heb morgen praktijk.. K heb me theorie al gehaald (in 1 keer ) Dus ik denk dat t wel moet lukken... En anders doe k t gewoon nog een keer :p K ga me best doen :d en jullie horen het morgen wel
Shitterdeshit.. Ik ben gezakt voor me rij-examen... Ik baal echt enorm maarja... T was gelukkig wel op de punten die ik idd nog niet helemaal beheerste. (t goed vooruit kijken enzo..) Maarjah.. gewoon nog een keer proberen en nog een paar keer lessen.
dan heb ik gelukkig nog een medestander T vervelendste is gewoon dat ik nu weer lessen moet inplannen in me introductie weken van me studeie... en die weken zijn gwn mega druk.. maarjah... We proberen t gewoon nog een keer.
idd, en ik zit dan nog met het probleem dat ik in a'dam ga studeren maar had jij wel een aardige examinator, want ik had echt een nare vrouw
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
1005 gasten en 0 vaste bezoekers