Ik vond het erg grappig dat ze telkens 2 kandidaten bij elkaar zetten en dan confronterende scenes gingen kijken. Isabelle en MM met dat schreeuwen
, Victoria en Yvonne bij elkaar, erg ongemakkelijk in het begin, Victoria en Gijs met zijn ketchup-knie, MM die aan Yvon uitlegt dat hij met haar een pact over Lottie smeedde terwijl hij al op haar zat (had ze dat nou al door of niet?, ff vragen op de mfd) enz. Ook erg leuk om te horen dat Lottie zo verdacht werd en dat ze dat ook wel bewust heeft gedaan. Wat goed zeg, zoals ze bij de krokodillen bedacht dat het niet kon dat Yvon alleen verdacht zou gaan doen en dat zij dus ook verdacht moest doen. Echt een fantastische mol-gedachtenkronkel
Niet gek dat ik haar verdacht! Maar als ik het zo terugkijk, vind ik het ook erg stom van mezelf dat ik Yvon niet meer verdacht. Tja, in de val voor Sander getrapt
Dat vind ik toch wel de mollenactie van de serie! Dat ze het risico durfde te nemen te opvallend te mollen om Sander en ons te misleiden. Ook zo'n mooie mol-gedachtenkronkel
Ik kan niet wachten tot WIDM6! Ik tel al af!