Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Bakkertje koopt Jol omDe arbiter Dick Jol heeft tegenover zijn advocaten bekend bewust wedstrijden en hebben gemanipuleerd in ruil voor geld. Tevens gaf de 25-jarige arbiter aan dat hi het aanbod had gekregen van iemand die zich schuilhield onder de naam "Bakkertje". Vorige week kwam in de media naar buiten dat Jol verdacht werd van omkoping. "De in de pers verschenen beschuldigingen zijn in de kern waar", bekende Jol.Jol liet al weten te willen fungeren als kroongetuige. "Ik sta ter beschikking van het openbaar ministerie, Az_rules en de KNVB. Ik heb spijt van mijn gedrag en verontschuldig me bij de KNVB, mijn scheidsrechterscollega's en alle voetbalfans met name Chriz, die door deze valse gang van zaken bijna niet meer op de eerste plaats stond."
wat is chriz toch een slechte verliezer
ja, maar de vorige toto is bakkertje flink ingelope
Ik heb al 6 punten. (mijn favo getal oftewel ik moet geen punten meer halen)
ik zou bijna vergeten zelf mee te doenVitesse - FC Twente 2-1ADO Den Haag - RKC Waalwijk 1-2PSV - FC Utrecht 3-1SC Heerenveen - Ajax 1-1Willem II - De Graafschap 2-0Feyenoord - AZ 0-2NEC - FC Groningen 1-0RBC Roosendaal - FC Den Bosch 2-0Roda JC - NAC Breda 1-2
He pssst Eirc, kun je je die rust op straat van afgelopen zaterdag nog herinneren? Toen speelde dus het NL-elftal
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
923 gasten en 2 vaste bezoekers