Goedendag allemaal,
Hier even een berichtje over de DVD
Terwijl het kwik tot boven de 25 graden stijgt zullen velen van jullie op dit moment lekker in de tuin of op het balkon zitten, en zit ik achter een PC te werken aan de DVD.
Jaja je moet wat over hebben voor de vele fans.
Aangezien ik lange tijd niets van mij heb laten horen, zal ik proberen om zo nu en dan een status update te geven op het forum, zodat jullie een beetje op de hoogte worden gehouden over de DVD.
De afgelopen maand ben ik druk bezig geweest met het verzinnen hoe en wat ik ongeveer wilde gaan doen, spullen bij elkaar zoeken en het knippen en plakken van de film. Op dit moment ben ik bezig de ruwe montage af te ronden, en al reeds begonnen om de effecten in te voegen, geluid en muziek bij te werken en zit alvast na te denken aan de dvd hoes en schijf (hoe die eruit komt te zien)
Ik zit dus niet stil....
Maar het gaat helaas nog wel ff een paar weken duren (tja ik werk nu eenmaal 40 uur in de week). Ik wordt al niet goed als ik aan al die honderden postzegels denk ik die ik moet gaan plakken
Er is dus nog genoeg te doen voordat de uiteindelijke dvd klaar zal zijn om op de post te gaan, maar ik houd jullie op de hoogte
Reinald Snel