Ik vond het ook leuk om jou te zien
Eensgelijks
Goed, mijn MFD begon dus echt om 10.50 uur, ik had met Annemieke en @miesh afgesproken in de trein. Ik kende nog geen forummers, dus t was best wel spannend om iedereen voor 't eerst te zien. Was er op het station achter gekomen dat mijn OV nog thuis lag (blunder no 1), dus heen maar op Annemiekes OV meegereist en terug op de gok (ik had nl al een kaartje met korting gekocht). Toen op Utrecht Han13 opgewacht. In Amersfoort kwamen we Compuart en Mapel tegen en daarna kwam ook Jeroen234 en met deze groep liepen we naar de Obersvant. Daar waren al een aantal mensen, onder wie natuurlijk Guikie, die mij hartelijk verwelkomde met de beloofde vruchtentaart !
Daarna was het vooral handjes schudden van mensen en kijken wat er te doen viel. Tussen 1 en half 2 heb ik de posters verkocht (zelf ook nog 1 gekocht, Vriendlief complimenten
, ze zijn erg mooi!) en tussen half 2 en 2 heb ik een half uur kassa gedaan samen met Feeks. In die periode kwamen er heel veel kandidaten (de hele Portugal clan, Aafke, Chandrika, Lottie, MM én Yvon). Ik herkende Yvon in eerste instantie niet eens, dat was schaammoment nr 2. En als echte mol nam ze me natuurlijk beet toen ze zei dat ze een consumtiebon te weinig had gehad. Toen was het een uurtje foto's maken en kijken naar de veiling. MM, Yvon en Lottie stonden in eerste instantie met z'n 3en op het podium. Ik bood nog even op een polaroide van Gijs, maar die werd op een gegeven moment te duur voor me. Later kwamen Angela en Sander er ook nog bij. Daarna moest ik met Guikie en Firefoot de quiz nakijken, tsjonge wat waren het er veel. Hij bleek best moeilijk, er was niemand die alles goed had, maar eerlijk toegegeven, hij was ook moeilijk (heb 'm zelf niet gemaakt). Anton Jongstra had m ook nog ingevuld, maar die kwam niet in de finale. Jammer genoeg waren 2 van de 5 finalisten al weg. Daarvoor was eerst nog vragenvuur en er werd toen zelfs nog een vraag van mij gesteld
, die was eigenlijk voor alle kandidaten uit serie 5, maar alleen Sander was er op dat moment nog, dus alleen van hem antwoord gehad (voor degene die t willen weten: de vraag was of de kandidaten vaak op de juiste mol zaten in voorgaande series). Toen de quiz met supermoeilijke finale vragen (wist er ook maar 1). Toen was het einde van de MFD een beetje gekomen. Heb toen nog maar even de taart van Guikie tevoorschijn getoverd en uitgedeeld aan diverse mensen die maar een hapje er van wilde (hij was erg lekker Guikie). Toen samen met Han13 teruggereist naar Utrecht CS, want ik wilde op tijd thuis zijn, aangezien ik nog wat zaken voor school voor de komende dagen moet doen. Geen controle gehad, dus de vergeten OV had geen gevolgen
Wil nog een aantal mensen bedanken
* De hele organisatie van de WIDM fandag, ik vond het erg leuk!
* Guikie voor de overheerlijke taart
* Guikie, Eirc, Mollem, Arco, Molcrazy, Compuart, Annemieke, Test, Jos (en wie ik nog vergeten ben??), voor het helpen opeten van die taart
* Annemieke, voor het niet laten ontsporen van de trein naar Amersfoort
* Han13 en @miesh voor het meereizen met de trein (naast Annemieke)
* Test voor het gratis drankje
* En alle andere mensen die ik vandaag gesproken heb!
See ya next time