Geweldige dag gehad in Amersfoort,
Ik was er al op tijd want had me aangemeld als helper en dat was heel plezierig, een beetje in een wat rustiger atmosfeer beginnen en niet gelijk in de drukste drukte.
Echt heel erg leuk om de echte gezichten achter al die nicknamen te zien en echt kennis te kunnen maken met de crewleden. Van een aantal heb je wel een idee wat voor mensen het zijn maar bij de meesten heb je toch een heel andere voorstelling. Wie had gedacht dat Opa helemaal geen oud klein mannetje was?
In het begin meegeholpen met tafels in elkaar zetten, badges op alfabet sorteren en aanwijsborjes ophangen (constant vechten om 1 rolletje plakband tot ik op het lumineuze idee kwam om plakband aan een barmedewerker te vragen).
Na aanvang gelijk de kwis ingevuld en ik dacht toch een hoop te weten (hoewel wel een hoop twijfels ook) ben wel benieuwd naar de antwoorden en de uitslag.
Verder nog veel gepraat met forummers en oud kandi's Rene en Aafke. Grappig dat Aafke m'n nick gelijk herkende en het erg leuk vond om mij een keer te ontmoeten!!
Dit kwam voornamelijk door mijn laatste reactie op Julien's verhaal waarin ik me wat kritisch had opgesteld tegen een zekere bitterheid die uiteindelijk over het verhaal kwam te liggen. Aafke ging hierin helemaal met me mee en we hebben er met Rene nog een tijd over doorgepraat (Julien zelf niet gesproken helaas).
Ook nog een half uurtje als kassamedewerker bij de deur een soort portiertje gespeeld maar op een moment dat er eigenlijk niemand meer binnenkwam (behalve dan de familie van Sander en,....... Angela die ik als eerste op de dag een hand heb mogen geven).
De foto's van de Canadaserie waar ik min of meer m'n zinnen op had gezet heb ik wel op meegeboden maar gingen uiteindelijk snel mijn budget te boven helaas maar des te beter voor het WWF, die mensen hadden het idee dat ze er voor spek en bonen bijzaten want bijna niemand kwam langs hun standje. Ik heb nog een tijd staan praten met die 2 en ze uitgelegd wat WIDM was en dat ze hoogstwaarschijnlijk toch met een gevulde spaarpot naar huis konden na afloop van de veiling en daar hoopten ze dan maar op.
Iedereen, crew, forummers, kandi's en Observanters, heel erg bedankt voor een geweldige middag en hopelijk tot de volgende keer.