Pfoe, dat duurde ff om het hele topic door te lezen
Eerst maar een paar reacties op jullie...
Annuh, sorry dat ik even heel irritant ga doen maarre...
Yvon deed haar best om zo veel mogelijk geld te krijgen voor de polaroids, met de 'dikke arm van Sander'.
het was de dikke arm van Gijs toch?
het door D**n en Elmar gemaakte T-shirt .
En hier vergeet je The Ovinie...
Waar blijven trouwens de kwurgh-lottie-orgie foto's?
Tss, ongeduldig jij
, iemand heeft wel eens tentamen (weet je HOE moeilijk en verschrikkelijk het was om gister de hele dag niet te forummen!) maarre sowieso kan dat niet eerder dan vrijdag worden, sorry, want dan kom ik pas weer in de buurt van eigen computer en kabeltje... Dus nog even geduld maar ze zijn iig wel erg leuk geworden voor zover op het schermpje te zien!
Molcrazy had trouwens een camera zonder schermpje
meegenomen, ik vraag me nu sterk af of de foto's die ik daarmee gemaakt heb wel toonbaar zijn...
Over alle andere foto's: supersupertof, ook dat ze al zo snel online staan! Had ook niet anders verwacht, maar blijft toch altijd leuk!
Arco, jij kunt echt foto's maken zeg, super!
Eirc, zie je nu wel dat je wél heel erg leuk op foto's kunt staan
dat kun je toch gewoon niet meer ontkennen!
Vond het trouwens ook met jou heel gezellig, en met
Grace ook natuurlijk in de trein terug! Zo heb ik jullie mooi toch nog even kunnen zien, waar ik de rest van de dag niet echt aan toegekomen was. Ojee nu ben ik al aan mijn persoonlijke bedanklijst begonnen, nou dat worden er nog een hoop...
Han natuurlijk, echt SUPER meid dat je er was (miljoen duimpjes omhoog), ik had er zooo lang op gewacht en gehoopt je eens te zien en eindelijk ging dat eens in vervulling! Meen ik echt en je was eigenlijk precies zoals ik verwachtte!
(=positief hoor
)
Compuart en
Lorelei, ben jullie eeuwig dankbaar...
Guikie, je bent me erg meegevallen
, echt leuk dat je er was, ook bij het eten nog, en dat ik je toen ook wat uitgebreider gesproken heb!
Daisy, ook van jou superleuk dat ik je nu eens gezien heb! Enne graag gedaan hoor, dat ik de trein niet heb laten ontsporen
oja en de taart was lekker!
Annuh en
Heinz, leuk dat ik met jullie ook op de foto mocht
, heb jullie maar kort gesproken maar ik zie jullie vast nog wel weer een volgende keer!
Feeks, super hoe je de kassa geleid hebt, ik vond het erg leuk dat ik daar ook mocht zitten aan het begin, en bedankt voor alles!
Jeroen, ik heb je geloof ik geen gedag meer gezegd uiteindelijk
, sorry! Maar ik zie je toch snel weer
Robbie, ook leuk jou even gesproken te hebben, ja euh ik had wel niet echt iets te melden maar ik vond het gewoon wel heel leuk dat jij er ook was!
Jos, van jou vond ik dat ook leuk, en ik twijfel er niet aan dat jij er het ook super naar je zin gehad hebt.
Dionysos, ja, ik vond het ook leuk jou weer eens te zien ja! En als ik tegen mn studiegenoten zeg dat jij er was, kennen ze tenminste nog iemand
.
Julia, ook echt onwijs leuk dat jij er was en ben heel blij te horen dat het goed met jou en Rick gaat!
Mapel natuurlijk ook bedankt voor alles! Sorry dat ik deze keer zo weinig meegeholpen heb
, en nog bewust ook, en dan wel bijna 'illegaal' mee ben gaan eten, zo met alle wél actieve helpers
.
Lodewijk ook leuk jouw gezicht eens gezien te hebben!
Pff deze lijst is onbegonnen werk... Ben zeker weten nog mensen vergeten! Maar verder toch ook bovendien tegen
mijn 7 persoonlijk favoriete forummers (weten jullie zelf wel denk ik
), jullie aanwezigheid was voor mij natuurlijk het belangrijkst, daarom superbedankt dat jullie er waren, hopelijk tot snel, en ben erg blij dat ik jullie allemaal geknuffeld en/of drie zoenen gegeven heb