Ten eerste de crew bedankt voor weer een geweldige fandag! Wat een leuke mensen en lekker weer! Het leukste vond ik dat ik een heel stel vragen aan Yvon heb kunnen stellen toen ze met MM en Lottie buiten aan het tafeltje kwam zitten. De rest was allemaal aan het fotograferen en ze gaf aan dat ze dat echt vervelend vond, dus volgens mij vond ze het wel leuk dat ik nog wat vragen stelde (was ik even blij dat ik wat vragen op had geschreven). Hoei, als ik even geen vraag wist, keek ze me nog langer aan
, maar dan werd ze weer geroepen voor een handtekening. Gelukkig kon ik dan weer even op mijn briefje kijken. Yvon, ik vond het erg leuk om met je te praten, ik vind je een erg leuke mol
(en ik vind een gesprek ook veel leuker dan een handtekening, veel menselijker)
Hier voor de geinteresseerden wat ik nog weet van het gesprek:
Yvon wist niet dat er nog meer hulpmollen waren
Ze wist dat zij zelf 'zogenaamd' een telefoontje had gehad, en op een gegeven moment kwamen er in de groep ook wel geluiden over hulpmollen, maar de mol is daar dus niet over ingelicht! Interessant feitje! Haar vraag aan Isabelle of ze hulpmol was geweest, was dus een echte vraag, vertelde ze.
Het opvallende mollen in de trein vond ze erg spannend!
Ze vind dat haar mollenstreken niet genoeg in beeld zijn gebracht, al snapt ze het ook wel. Ze vertelde dat ze hele lange gesprekken heeft gevoerd met de andere kandidaten waarin ze de anderen richting Lottie stuurde. Dat heeft heel goed gewerkt en dat had ze wel iets meer in beeld willen zien, was voor haar echt mollengedrag.
De crew heeft Yvon verteld dat MM al op haar zat, toen hij zogenaamd een pact wilde sluiten met haar over Lottie. Ze heeft het wel meegespeeld.
Yvon heeft niet echt haar best gedaan om bij de vrachtwagens te komen. Ze deed het voorkomen alsof ze daar geen enkele invloed op had, de kandidaten stemden. Ze vond het wel jammer, ze had het wel erg cool gevonden als ze had kunnen rijden.
De afleveringen heeft ze vaak samen met MM en Lottie gekeken.
Ze vond het moeilijk om bijna een jaar haar mond te houden (zij wist rond juli al dat ze de mol zou zijn)
Als ik me nog meer herinner, horen jullie het. (of als iemand anders nog antwoorden weet, want er stond een hele groep omheen)