Mogelijk, mogelijk.
Maar dan loop ik het gevaar dat mensen m'n posts niet snappen, en dat probeer ik natuurlijk ten alle tijden te voorkomen.
Je kunt immers niet altijd nakomen - want als er altijd reactie Y op gebeurtenis X moet komen, heb je al snel geen letters meer. behalve als je het woord te lang uitspreekt tot na-aankomen. Dan is het dus de toekomstige verleden tijd, zoals in "Na het aankomen gaat hij zitten hebben gehad." Over naan-brood gesproken, daar heb je wel vuurvaste handen voor nodig. Welk topic is dit ookalweer?
Het is grotendeels niet echt dat ik enigszins onduidelijk en/of humoristisch probeer te zijn. Meer dat als je mij vrij laat associeren, dat er zoiets randoms uitkomt. Meestal herinner ik me op tijd dat je hier globaal ontopic moet blijven en delete ik het voordat ik ben begonnen. Bij wijze van schrijven. Niet van spreken, want je kunt niet woorden terug nemen. Het woord is als een vogel, open de kooi, en je zult haar niet meer vangen.
In ieder geval, so much for that. Ik weet niet eens waar ik op reageer, of waar die mogelijk-mogelijk over ging.
1. kaas
2. ei
3. boter