Ik heb 2 favorieten maar eigenlijk gun ik het alle 4 de overgebleven deelnemers om verschillende redenen op de een of andere manier, de een wat meer dan de ander.
Mijn redenen:
Sofie: Is het meest "gegroeid". Ze heeft de grootste vooruitgang van alle deelnemers geboekt in mijn ogen.
Is voor mij echt Nr. 1!!! Geweldig accent.
Peyman: Heeft misschien wel het hardst gewerkt van iedereen over de hele serie bekeken van de laatste 4 overgebleven deelnemers.
Trots dat Peyman landgenoot van mij is!
Mieke: Is van de laatste 4 degene waarvan je ook je echt zou kunnen voorstellen dat de farm voor haar het dagelijkse leven is. Ze lijkt zich helemaal thuis te voelen op een boerderij, meer dan de anderen in ieder geval. Ze zou zich prima alleen kunnen redden op een boerderij.
Mathijs: Er zijn veel negatieve dingen over Mathijs gezegd maar een ding is zeker, om de laatste 4 te bereiken heeft hij de meeste duels van iedereen moeten winnen. Ok, Peyman heeft hem uit principe niet genomineerd maar had Mathijs tegenover Manu in het duel gestaan dan had hij ook gewonnen en alsnog bij de laatste 4 gezeten. Manu was veel erger afgezwakt dan de rest. De wet van de natuur, Darwin zei het ooit eens " Survival of the fittest ". De sterkste overleefd. Ik denk niet dat het Mathijs word die zal weglopen met de 50.000 euro, want er zijn er toch 3 die hoger gaan eindigen. ... dat denken we bijna allemaal volgens mij.
Maar goed, iedereen heeft zijn best gedaan en wie er ook mogen winnen, alle deelnemers bedankt voor 13 weken geweldige televisie!